BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

to Horse

1 Comment

serviciul nu ar mai fi la fel fara doamna Cal, doamna Vulpe si domnisorul Gugustiuc.

mai avem si un Urs si un Cap mare, niste amanti si amante, dar astia sunt leftovers. (asta pentru ca nu ne baga in seama)

In orice caz, astazi, doamna Cal Nenorocit s-a gandit sa imi ureze La multi ani si sa aveti multe realizari impreuna, ceea ce ma va determina sa gandesc un plan de razbunare. Pai cum dracu, ba, Horse, eu iti zic ce iti zic si tu imi zici LA MULTI ANI!?!?! Ba LA MULTE SECOLE impreuna TIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (aici e furia exprimata prin semne de punctuatie inmultite exagerat)

asadar, Horse, na de la mine pt tine niste carne de porc, niste multe dulciuri si mezeluri si iti interzic PE VECI ciresele si fructele si batoanele de slabit. HUA! ;;)

Cu drag,

Ratza

ps: fara nicio legatura cu blog entry-ul asta, tre sa mentionez ca si sclipitorul de George (gugustiuc impaienjenit) si-a facut un blog in care se da mai coios decat mine (nu ca nu ar fi :)) ). ete link: www.alacuzodiile.wordpress.com  tee hee

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

One thought on “to Horse

  1. mda, si eu m-am gandit sa va fac niscaiva urari de sanatate in seara asta, da’ am fost inteleapta si mi-am tinut gura 🙂

Leave a Reply

