BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

de scoala

1 Comment

a inceput iadul.

astzi am petrecut mirific la scoala, incercand sa rezolv cat mai multe probleme posibile. am reusit sa ma pis dupa 6 ore si sa mananc o banana. m-am stresat, m-am crizat, i-am auzit pe restul crizandu-se si mi-am aranjat afacerile pentru sambata si duminca (a se citi prezentare MRU, proiect FE si proiect markeing).

cu aceasta ocazie, le multumesc colegilor mei de munca, care ma lasa sa plec la scoala. 😀 si companiei, care tine la educatia mea. 😀

nu cred ca o sa fie vreodata amuzante posturile legate de scoala da nici nu cred ca intentionez sa le fac asa. trebuie sa ma plang undeva fara sa trebuiasca sa primesc sfaturi. for now, i just need compassion.

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

One thought on “de scoala

  1. here, have some! >:D<

Leave a Reply

