BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

din hăţişurile unei minţi întortocheate

2 Comments

away.jpg 

precizam acu câteva zile (dacă nu chiar ieri) că îmi visez foştii amanţi făcând (sau încercând) lucruri dubioase.

ei bine, de câteva zile (mai anume 3) Sburător cu plete negre este acelaşi domn Cap Mare. Deci … nu ştiu cum s-o zic mai bine, dar MA SEACĂĂĂĂ!!!

ieri îmi vorbea (în vis, bineîţeles, pentru că live! cred că mai degrabă m-ar scuipa, unge cu untură şi m-ar da urşilor). îmi zicea banalităţi gen: “ce faci” (bla-bla-bla), iar eu eram la fel de surprinsă ca şi cum aş fi fost în realitate. apoi a sosit prietenul său care mi-a propus să ne serbăm ziua împreună (bunu-style). 😐

az’noapte cred că iar am făcut ceva… 😐

să îmi explice şi mie careva. i hate him! l-aş da cz’u capu de toţi pereţii, aş face curat cu el la mine în cameră (pentru cine ştieee…), bla-bla-bla, bla-bla-bla! şi totuşi, uatdăhec! e acolo, a rămas aşa, un semizeu, cadea-i-ar capul în veceu!

doamneeee, doamneeeee!

nu mai am văicăreli.

să îmi ia cineva din tâmpenie! să vă placă vouă de el! să…! să….!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “din hăţişurile unei minţi întortocheate

  1. “un semizeu, cadea-i-ar capu in veceu” =)) faci si rime de la atata dragoste neimpartasita:)))

  2. biata vaca, e haituita de imaginea fetilo r frumosi cu capatani imense 😀

Leave a Reply

