BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

Leave a comment

in dimineata asta am sa dau un alt examen. toate vin pe banda. pe care il apuci, ala e. pe care nu, sa fii sanatos!

Cap mare nu are nici el somn, sta pe mess, invizibil as always. m-a ros la un moment dat curiozitatea: oare daca ii scriu un cacat, oricare ar fi ala, mi-ar raspunde?

noroc ca am revenit cu picioarele pe pamant: ce cacat sa ii scriu? niciun cacat nu ar parea destul de cacat incat sa ii arate ca sunt chill si ca nu imi pasa si alte jeguri din astea (nu.)

am nevoie de un nani in timpul caruia sa nu mai visez subiecte, in timul caruia sa nu mai gandesc idei pt licenta (surprinzator e faptu ca ideile de licenta chiar mi-au venit in tp ce dormeam, dar de data asta am nevoie de un vis spalator de creier, cu catelusi si psicute albe si pufoase, adorabile, si muzica de retardare pe fundal)!

acum, am sa imi fac loc printre foile nenorocite, printre devianta naibii si am sa incerc sa imi autoinduc un sentiment de pace.

GUUUUUSSS-FRAAAAA-BAAAAA!!!

😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

