BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

after me

1 Comment

aerobic-schedule.jpg 

astazi primesc telefon de la raluca.

care raluca,  zic.

raluca de la sala, aud.

sala???

da, de la aerobic, daca ma mai tii minte.

am ramas masca.

m-a intrebat de ce nu mai venim p-acolo. i-am zis ca nu prea mai merge, ca am licenta si alte balarii. ca deja am stres major si nu am nici cand sa dorm. ca… ca….

dar ciudat.

raluca era instructorul. super tare, dealtfel.

dar dubios. cred ca e un semn de la doamne-doamne: e cazul sa devin somaleza… 😀

RECOMAND…

(* image via http://www.snowmassclub.com)

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

One thought on “after me

  1. ehehe. exact asta am zis si eu 😀

    un orop. doi oropi. asa, tzucile :))

Leave a Reply

