BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

demanding entry

4 Comments

fiends.jpg 

In urma solicitarilor primite in ultima vreme, am decis sa scriu inca de pe acum (desi e d-abia sezonul de pietre :D) lista cu plocoane pentru ziua mea.

Asadar, am sa ii iubesc pe cei ce imi aduc urmatoarele (Atentie! Iubirea impartasita va fi direct proportionala cu cheltuielile, marimea si minunatia cadoului):

Iubire eterna:

– pentru cine imi aduce barbatul (aka URSU’) si il face sa imi promita ca ma ia de nevasta 😀

ursu.jpg

Iubire mare:

– lucrare de licenta gata facuta, cu 10-le de rigoare in ziua sustinerii

– Nokia N81 (:X)

– silueta de vis 😀 (eventual fara efort :D)

– orice haina de la Boarders

– cizme de piele intoarsa, leprechaun-like 😀

– superstaruri !

– tricou cu Beatles/Elvis 😀 negru si lady fit :))

– role (dar sa fie adorabile :)) )

– MULTI bani

– masina (:D)

– sejur de cel putin 10 persoane la mare -> vara! (sau mai bine zis, aduceti-mi prieteni! :D)

– Burberry  London :X:X:X

acest tricou

Iubire usor crescanda:

– haine verzi

– machiaj stuff-uri

– bluza de petrecere senzationala 😀

– tunsoare si eventual vopsit ne-damaging la monica 😀

Iubire normala:

– bani pentru cinstit oamenii

Iubire de nimic:

– pentru Cap Mare 😀

– daca nu primesc nimic, deci, din nou, pentru Cap Mare 😀

Astept asadar darurile menite sa ma transforme intr-o adevarata printesa (macar pentru o zi-doua, acolo)!

Cheers! 😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

4 thoughts on “demanding entry

  1. presimt ca o sa mori singura! :)))

  2. oh, crap. cand ti-am zis sa faci lista ma gandeam la ceva mai modest. la ce mi-o fi fost capu’?? :))

  3. @griz: ba tu! :))
    @cau: cin’ te-a pus?! puteai sa faci pe niznaiu’ si sa imi dai un martisor obosit, sa zici ca e facut de tine, special pt mine. acum… descurca-te! >:)

  4. @griz (iar): te sun io! >:)

Leave a Reply

