BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

suspiciuneeeee…

5 Comments

 elvis-presley-0001.jpg

in ultima vreme mi-am developat pasiunea pentru regele. da’ nu regele autohton, hagi 10, ci regele ala de ii zice al lui racănrol, ielvis.

nepasionata cum eram, acum sunt extra uber mega prea foarte entuziasmata si absolut oPsedata de o mareata melodie a lui: “Suspicion” !

Rog oPservati “videoclipul” ce insoteste acest şlagăr, imagini ce m-au dus urgent si negresit cu mintea la icoanele cu beculete din obor. manelist made.

asa, si cum spuneam am devenit uber fana elvis, de mi-am dorit de ziua mea tricou cu iel, ca sa il port pe piept, patrioata ce is. 😀 asa de fan incat urmaresc ca o stalkera (dar din cand in cand, sunt o stalkera modesta si ocupata cu alte chestii) web-cam (live!) direct de la casa lui elvis, din memfis tenăsii, sperand sa vad furisandu-se (prima oara am urmarit-o la 5 dimineata) fantoma lui ielvis prin gradina, dupa tulpina.

dar ioc!

asa ca ma multumesc cu tristetile pe care mi le provoaca poze din viata lui cu fomeia lui, fomee pretioasa si cu fata lui (care era super tare cand avea sase ani! -> Ea: whatcha doin, elvis? Elvis: hey, i’m your daddy, don’t elvis me! Ea: ok, Elvis :D) samd, samd.

cred ca devin bunica-mea. pazea! 😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

5 thoughts on “suspiciuneeeee…

  1. oooh, don’t go stefan banica jr. on me!!!!

  2. Mi se pare mie sau lucram in ză same place?

  3. deci nu pot sa cred ca mi’ai bagat melodia asta in cap si mie!
    sa nu ma mai pui sa iti iau muzici de pe net ca incep sa fac obsesii!

  4. tu sa taci, om hain ce esti! ca nici nu e 4 juma dimineata si nici nu m-am desprins cu greu de joc! i hate u! na! acu ca suntem chit hai sa facem secs :X 😀

Leave a Reply

