BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

imparate, imparate, da si mie niste intelepiune d-aia de-a ta!

3 Comments

aaaaazi am fost intr-un loc in care nu am mai calcat pana acum. recunosc, cu rusine, ca mi-au trebuit 22 de ani ca sa prestez niste BCU!

asadar, am planuit cu domnisoara lavinia o escapada. la 12:40 eram acolo. just in time pentru minunatul tur de forta (Care a durat vreo 10 minute). apoi… descurcati-va!

impresii?

ochiul meu neavizat crede ca este o cladire imensa, cu prea mult verde p-p-p-plictisitor inauntru (desi eu sunt fan verde). femeile care se ocupa de retinerea pseudo-permisului sunt nu neaparat prietenoase. unele infuleca cu nerusinare sandwichuri imense, in timp ce tu nu ai voie acolo nici cu miros de mancare! 😀 oriunde te-ai muta, tre sa te puna ele intr-un loc. cartile le gasesti relativ greu (mai ales daca esti la inceput). bufetul este cam scump si mancarea nu e minunata. la toaleta te anunta sa folosesti cu moderatie consumabilele (eu una nu am gasit nici Cartie ca sa ma sterg cu ea la cur, asa ca m-am enervat). in  rest – liniste.

si multa lume cunoscuta.

am dat asadar peste iubirea mea scurta – mihai de la meditatii (:))), care de data asta nu a mai fost asa incantat sa ma vada (da’ nuuuu, nu cred ca era din cauza tipei cu care era, imposbili, imposibil :D), laura de la facultate (este o tipa extra tocilara cu care nu am personal legatura, dar pe care o contacteaza cuconeta each time needed), pana si fomeea lui ganea (la care m-am holbat vreo ora incercand sa imi dau seama daca ea e sau nu. si cred ca ea era…hmmm) si si… vladimir din liceu (Caruia nu i-am zis nimic, desi se uita la mine… dar nu cred ca l-am salutat like ever pe omul ala) 😀
un nene a incercat sa faca o gluma cu mine dupa ce m-a rugat sa ii pzaesc laptopu (eu suspicioasa cum sunt am crezut ca o fi vreo camera ascunsa pe undeva si o sa mi se joace o farsa FIX in prima zi acilea), dar nu prea a iesit. i-am zambit trist (aka penal) si m-am uitat apoi cu ocada okiului la el, ca sa vad daca merita sa ii dau iertaciune si sa fac si eu o gluma penala. rezultatul: mi-am vazut de treaba 😀

maine ma voi intoarce, dar cu comoara okilo mei dupE mine, si anume cu ustensila de scris la purtator. sper sa nu raman fara ea ca sunt in stare sa omor pe ORICINE raneste aceasta fiinta care ma mai costa 15 milioane  de-acu incolo. 😐

cred ca aci se termina relatarea mea.

nu cred ca am intentionat sa zic ceva anume.

doar aveam chestii de scris si de nedormit si de nespalat si demachiat… si a iesit asta. 😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “imparate, imparate, da si mie niste intelepiune d-aia de-a ta!

  1. daca toate astea s-au intamplat la prima vizita, iti dai tu seama, cau, ce urmeaza de acu’ incolo? 😀

  2. vladimir de la i? 🙂

  3. eh, ce sa se intample, azi a fost banal rau.
    da, el ie 😀

Leave a Reply

