BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

obsesia

7 Comments

nenorocita de vita Danu (sau cum vreti voi sa il numiti) m-a ucis cand m-a invitat sa joc conquiztador cu el si inca o fufa.

am zis ca nu e mare cacat si i-am lasat sa piarda vreo 3 jocuri. apoi mi-am dovedit maretia in fata altora. si de cand am inceput sa castig (rata de casig – cam 2 jocuri juma din 3 😀  – trebuia sa ma laud!), nici ca m-am mai oprit!

si iata-ma asadar in concediul special luat pentru a-mi face licenta, petrecandu-mi juma de zi conquiztadorand (restul zilei – nani!). stiu ca suna trist! nu mai am nicio scapare! stau acilea in pat, cu nenorocitu de laptop in mana si nu ma mai fac bine odata!

celor care au de gand sa intre in acest joc… nu o faceti! e ca atunci cand va apucati de fumat! ;;)

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

7 thoughts on “obsesia

  1. ehehe, nu te-ai gandit ca poate te saboteaza domnul danu? 🙂

  2. ce sa zic! acu a intrat si porcu de mitzi in febra jocului! a trebuit sa il racai de pe laptop azi, ca nu mai termina odata! :))

  3. am vazut, am vazut 🙂

  4. Deci te rog mult sa iti cer sa iti cer scuze si sa mentionezi ca dupa ce am realizat ce monstru am putut creea, am facut tot posibilul sa te fac sa te lasi de acest viciu.
    Nu este vina mea ca ai o personalitate muuult prea slaba si Trustul ti’a furat puterea de a alege ceea ce e bine si ceea ce e rau intru totul!
    Nu eu sunt vinovat, du’te la AS, el este singurul vinovat, ca doar e jocul lui!

  5. @danu: esti unul de-al lor!

  6. Deci tu esti din trust nu eu!
    daca as fi unul de’al lor nu as fi mancat bataie de la tine!
    Eu sunt doar un inadaptat la societatea asta de consum care va impinge pe voi, adaptatii sa cumparati toate prostiile din Carrefour fiindca sunt la promotie, sa va uitati la Dansez pentru tine si Eurovizion, sa cititi presa si sa va uitati la stirile de la ora 5!

  7. @danu:din ce ai enumerat mai sus nu imi asum nimic! se vede ca te-a chinuit chelcea fiul cu optionalul de pe semestrul trecut :))

Leave a Reply

