BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

jurnal de 1martie ratat

2 Comments

9248we-re-not-gossiping-posters.jpg

Cum speram io că sambata asta ies (in sfarsit!!!) prin parci (ma cam gandeam la imbuibatul-de-manelisti-Herastrau) si ma bucur ca o pasarica/veverita etc de venirea primaverii , ete na ca se facu frig imedat ce ma trezii (a se citi 2 juma pm)! numa de-al dreq. spume.

Am incercat sa ma mai intorc io pe vreo cateva parti ca sa adorm iara, dar cine sa poa’ in zgomotele foşnelii lui mitzi care fusese matinal si se trezise la 12?! injuraturi in gand. si o rugaminte ;;) :

– Mi-e foammeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Dă sendviş! Dă lapte! Dă ceai! Dă tot ce ai în frigider!!! AAAAACCCUUUUUUUUU!

Servita. Indopata. Senzatie de somn bis.

Dar Mitzi imi zice ca vrea sa ia de martisoare si vrea sa ma lase acasa la el cu parintii lui si cu fra-su (care nu venea, da io nu stiam sta) si cu televizoru si cu atat, ca in rest camera lu mitzi nu e multimedia ca a mea si ma apuca panica! Ca cum adica sa ma lase sa putrezesc acolo?! Ca vin si io! Si ete ataşul dupa domnu’ mitzi care se ducea sa martisoreasca pentru ma-sa, da si pentru ma-sa ataşului, da si pentru bunica-sa ataşului, da şi pentru ataş.

Am cautat martisaore da pa la universitate pana pe la romana, de la 3 la 5-6 de n-am mai suportat nimic dup-aia si am luat si noi niste amaraciuni pe care nici nu le-am impachetat frumjos, macar sa luam ochii femeilor batrane din familii.

si pa mine ma durea burta ca cred ca am mancat ceva stricat sau o combinatie stricata de ceva de mancare ca ma doare si acu cand stau chircita d-asupra calculatorului si sufar la fiecare litera pe care o scriu… si dropia ma suna, a naibii, pusa de bunica-mea sa ma intrebe de ce am disparut d-acasa doo zile fara sa dau vreun semn (de parca dispaream ca sa stie ea de ce dispar) si toate cele.

si cand ajung acasa ma nervez ca nu pot prezenta darurile ca lumea si nu pot manca ca lumea si nici la calculator nu pot sa stau ca se joaca nenorocitu de mitzi nenorocitu de conquiztador pe contu meu (spume supreme, ca imi ciunteste din faima) de care a aflat de la mine care am aflat de la nenorocitu de danu care a fost un monstru fara mila cand ne-a zis de existenta jocului-diavolului (ptiu!!!)

si apoi stau 3 ore sa trag “asasinarea lui jesse james” si inca 1 ca sa il pun pe cd si inca una sa ma urnesc inapoi in camera dupa ce mi-am anuntat parintii ca am filmul, si inca 2 ore ca sa ma conving sa dorm, desi sunt rupta moarta si mai vreau sa fac si chestii maine si sa nu ma mai trezes inainte de 3 (desi acu e 5 dimineata si io inca nu dorm), si inca 1 ora sa ma mai uit pe niste reviste obosite pe care mi le tot cumpar pentru ca sunt o cioara proasta care e fermecata de fiecare hartie colorata, cu poze cu fufe proaste, da’ mai bogate si mai machiate si mai slabe (ale dreq)!!!

aaa, apropo. am o nemernicie de-a lu george.

vita de george (nu mai dau link catre blogu lui pt ca m-a enervat si oricum el nu scrie nimic, si l-a facut numa ca sa stie o nu-stiu-care entitate ca el are blog gol) imi zice vineri, in tp ce cautam incantata pe un site niste rochii pretioase pt ziua mea, ca ce cacat ma uit la nush ce rochie ca io am umerii mici si ditamai soldurile (subliniind prin gesturi) si ca as arata teribil de non-minunat in ea. la care am inchis siteul si mi-am dorit, in liniste si durere, sa moara putin.

apoi 1 martie mai e ratata pentru ca nu am apucat sa dau martisoare pretioase tuturor. da dup-aia m-am gandit ca nici tutror nu mi-au dat mie si nici nu m-au chemat la zbantuiala lor din coyote, chiar daca mi-au cerut numaru de telefon si m-ar fi pus, daca s-ar fi putut, sa il pun si pe peppy sa le rezerve masa acolo, masa la care ar fi stat  numa ele, poleite in aur si cu nestemate in frunte ca sa vada lumile ca este printese nu umile femei de rand ca restu. da’ dup-aia ma gandesc ca nu sunt fancy and pretty and stuff asa ca lasa, ma duc io cu gasca mea de loseri cand n-o sa fie printesele ca sa le stric stralucirea. 😀 (na, nenorocito! ca m-ai ‘nervat! &*^&#*@&#!)

asa ca d-aia e minunata primavara.

ca sa am io de ce suferi ca ies pitipoancele la defilat! (acu a descoperit si Cap Mare una. sa-i stea in Gat!)

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “jurnal de 1martie ratat

  1. Deci cred ca acum daca dau un search pe gugal “danu” primele 100 de pagini sunt bajbaj.wordpress.com
    e musai sa imi fac si eu un blog public, ca nu se mai poate, cred ca deja am fani care ma cauta disperati si nu ma gasesc!
    stai pe faza, ca vine blogu lu baiatu si sa vezi acolo replici dure daca te mai iei de mine!

  2. perfect! iti astept blogul minunat poleit si mirobolant! sa ne batem in bloguri daca in altceva nu avem! ;;)

Leave a Reply

