BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

…si… blog de 2 martie ratat

3 Comments

inainte de a ajunge  trilogie, am uitat ce vroiam sa zic.

ieri (desi e gresit sa zic ieri, a fost mai degraba azi, daca ar fi sa ne luam dupa standardele normale) am adormit pana la urma pe la vreo 7 dimineata, frustrata ca am ajuns sa vad lumina zilei si sa aud cantecu mierlei.

apoi a venit nenorocita de dropie care facea pe gospodinul ca in fiecare maret uichiend si m-a trezit din cel mai bun somn ca sa imi dea sa gust ceea ce numea el “lasagna cu spanac”. care mai si frigea! si pe care mi-a indesat-o in gura fara sa asculte cand ii ziceam: “pleaca d-aci cu lasagna ta!”, “dooooorrrmmmm”, “haide bre dropieeee”, “nu vreau ce ai facut acolooooo” etc etc

dar a trebuit sa mananc, ca incepuse deja sa se planga ca nu are cine sa deguste si decat sa cotcodaceasca incontinuu mai bine tace si pleaca. apoi m-am culcat la loc.

cand m-am trezit iar … spume! trebuia sa fac ceva pt licenta, tampenia de licenta cu care ma chinui asa, de vreo cateva mii de ani (a se citi 3 sapamani) in lenea si “ma doare-n cur”-ismul meu.

dar vai!

ce am oPservat acum!

deci TREBUIE sa anunt pe aceasta cale inaugurarea minunatului blog al nenorocitului/vitei/nesuferitului/huiduitului/injuratului/blestematului de DAAAAANUUUU , care se pare ca a luat aceasta masura pentru a inlatura (imposibil, zic eu!) reclama negativa pe care i-am tot facut-o. ii urez o minunata viata pe la noi si daca eu tot nu reusesc sa imi fac faimos acest blog, macar sa mi-l faca el! 😀

el zi end!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “…si… blog de 2 martie ratat

  1. sigur, lasagna nu-i buna, da’ cand iti facea pui nu te mai plangeai de nimic. ehee. biata dropie harnica. n-are noroc de copii cum trebuie >:)

    notam, deci, si blogul domnului danu. reclama eficienta, cum s-ar spune.

  2. ce sa zic, el nu face nimica si acu gata, vin femeile pa iel! nenorocitu! 😀
    cat despre dropie… saraca… lasagna cu spanac… hmmm, nush ce sa zic…

  3. pai normal ca vin femeile, cau, ca doar tu le trimiti :)) aoleu, la ce ai capu’ ala, vacuolo, daca nu-l folosesti?

    ciorbe face dropia? ca daca nu… am sa ii propun sa ma fac copilu’lui 😀

Leave a Reply

