BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

la mine sau la tine?

5 Comments

la facultate am un coleg. colegul se numeste cristi. am fost in aceeasi grupa in anul I. cu cristi mergeam cu metroul acasa. am incercat sa imi placa de cristi, dar cristi e ciudat (totusi, nu la fel de ciudat ca george).

acum o luna l-am gasit pe cristi pe haifaiv si i-am dat “ed”. l-am analizat in poze si gata, i kept him as friend.

numai ca ieri l-am vazut pe cristi dupa foarte mult timp (in care nu m-a prea salutat). cristi s-a oprit din vorbitul la telefon si mi-a zis “Buna!”

azi l-am vazut din nou pe cristi. de data asta, cristi a privit putin in jos si apoi mi-a facut cu ochiul.

maria crede ca acest tratament se datoreaza haifaivului.

or fi pozele in care ne faceam proiectul in sutien… :))

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

5 thoughts on “la mine sau la tine?

  1. Cristi? Popa? =))

  2. aoleo, nu zice cristi popa, ca e unu din sefii mei! :)) nu mai siu cum il cheama! 😀 my bad

  3. eeeh, daca nu te-ai gandit ca domnu’ alioda iti cunoaste barbatii de la munca, muahahaha >:)

    acu’ sufera. and one more thing, miss cau, ca io ti-am zis ca toate pozele alea de pe hi5 au sa pay off some day :))

  4. @ cau: cred ca vroiai sa zici ca imi cunoaste barbatii de la scoala 😀 si ba da, m-am gandit, but i don’t care, really. ce o sa faca, o sa mearga si o sa ii zica?! i could NOT care less :))
    a, si cristi popa de la munca mea e alta chestie, nimeni dintre outsideri nu il stie. nici macar tu ! >:) mwuahahahahaa

  5. Cristian-Alexandru, da?
    Am fost coleg cu el in clasa a 12-a
    A venit in haremu meu din liceu ;))

Leave a Reply

