BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

relatare de ziua mea

2 Comments

au trecut 2 ore si 19 minute din ziua mea.

au sarit unii cu urarile pe mine, altii cu plocoanele. pe cei din urma i-am apreciat mai mult. 😀

asa ca inca de ieri (a se citi 10 martie) dimineata bunica-mea a vrut sa scape de o grija si sa imi dea odata darul. numai ca am fost prea grabita ca sa accept (!!! – proasto!) pacat, erau bani. 😀 nu multi, da destui cat sa imi ajunga pt mancare si niste relative cumparaturi pentru minunatul colectiv mediafax.

apoi, azi mitzi cauta cadou pt mine prin mall. cum este inuman pentru el sa se aventureze intr-un asemene loc, de buna-voie si nesilit de nimeni, am banuit eu ca face un complot. cand s-a intors, mi-a zis clar ca a fost in mol ca sa imi cadou si ca n-a gasit nimic. e usor incerdibil, pentru ca de fiecare data cand mergem acolo mi se scurg ochii dupa cate ceva ce se incadreaza in orice categorie de pret (si chestii modeste, si chestii mai de mare doamna) de aici concluzionez ca baietii nu au pic de atentie, ia daca au, o folosesc pe chestii ce tin de zi cu zi, cum ar fi, spre exemplu, urmatorul calcul pe care cred ca il face mitzi in gand:

banii de azi = banii primiti in ziua de salariu + banii primiti de la mine ca rata pentru nenorocitul asta de laptop caruia i s-a stricat touch padul si care face fitze la alt.tab – (cadou costisitor + benzina * 30 de zile + factura mobil + mancare luata din carrefour pt munca + cheltuieli cu femeia + rata la banca pt masina + rata la banca pentru a plati prima rata la banca + cadou de martisor pentru femeie si familia femeii si rude proprii + cadou de 8 martie pentru femeie si familia femeii si rude proprii + geaca verde din piele de porc luata de pe eastbay care nu merita si careia i-au cazut doua capse care nu pot fi inlocuite drept urmare geaca nu se inchide drept urmare geaca nu poate fi purtata desi el ar fi purtat-o desi ea e tiganeasca si de prost gust si e si din piele vopsita intr-un verde de culoarea gardului + superstaruri gri cu bucata aurie pe siret pe care i-am zis sa o scoata pentru ca e de prost gust si el stie asta + mancarea pe care o cere femeia zilnic pentru ca a ramas fara bani pentru ca i-a dat rata pe laptop + alte cheltuilei infime, neprecizate)

in fine, a zis ca vrea sa imi ia superstaruri :X sper sa ii iasa planul 😀

apoi bunica-mea mi-a dat in sfarsit banii pe care planuiesc sa ii cheltui cu fetele maine.

si cand m-am dus sa le zic “pa!” Gainii si Dropiei, Gaina m-a atentionat ca “mai sunt 2 minute pana la ziua ta!”

i-am zis ca m-am nascut la ora 13 si gaina ar fi trebuit sa isi aminteasca, ca doar ea m-a nascut, dropia a comentat ca e an bisect, eu am zis ca atunci ziua mea a trecut si apoi au hotarat sa imi dea darul.

in punga darului erau chestii de care m-am mirat la inceput si de care nu am stiut cum sa ma bucur. erau Cârtii pentru poze. fiind ceva artistic, m-am gandit in cateva secunde ce intrebuintare le-as fi putut gasi, dar Dropia mi-a cotcodacit cum ca alea nu erau parte din cadoul meu si ca le uitase el in punga la mine.

usurata, am descoperit o ciocolatoaie imensa (daca dropia zicea ca si aia era a lui si-o lua rau de tot) si o cartuloaie pe care o sa o caut acu pe net, ca sa va incant si voua ochiul 😀

cartea_dragonilor_egmont.jpg

si iata si pagini:

cartea_dragonilor_c1.jpg 

cartea_dragonilor_c2.jpg

acum, ca sa nu credeti ca am niste parinti retardati, trebuie sa va fac cunoscut faptul ca eu am o pasiune pentru desen si ilustratii, drept pentru care de craciun m-am facut fericita posesoare a unei carti cu printese pe care  o recomand mai ales pentru ilustratii:

velant-printese.jpg

“Cartea dragonilor. totul despre aceste creaturi” si  “Printese necunoscute sau date uitarii” sunt niste chestii pe care le ador.

cam atat deocamdata.

astep si restul zilei, dar deocamdata consider ca mi-am castigat dreptul la cele 5 ore de somn. plecaciuni, revin cu impresii sau ce naiba or fi.

(pozele: editura vellant si egmond romania)

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “relatare de ziua mea

  1. asa, deci,am vazut ce si cum a fost inceputul festivei zilei, doamna vaca. acum va rugam sa scrieti si despre ce s-a intamplat pana la sfarsitul ei 😛

  2. zi-o p’aia cu: ce pulover marfa am primit si ce bine imi vine! ziiiiiiiii!

Leave a Reply

