BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

… de te-apuca dracii !

6 Comments

poftiti discutie inteligenta, care tine de vreo luna de cand verisoara mea care nu lucreaza, nu are viata sociala, nici nu a terminat o facultate ca lumea, are net.

[citam…]

Vara-mea: buna varo

io: hello

Vara-mea: ce faci

io: muncesc

Vara-mea: si in afara de munca

io: nimic

Vara-mea: si cu licenta cum stai

io: nu ma mai intreba bre de licenta

io: ca nu fac nimic la ea

Vara-mea: aaaaaaaaaaaaa

Vara-mea: deci so dam dracu de licenta

Vara-mea: sa vz tu ceo sa plingi

Vara-mea: la anu

Vara-mea: de ce ai mai facut o facultate dk nu te ocupi de ea

Vara-mea: doar ca sa ai o hirtie

Vara-mea: ?

io: da

Vara-mea: stii mie miera rusine cind luam note de 1 si 2 la liceu

Vara-mea: si acum realizez

Vara-mea: ca emai bn sa fc o fac nu doar pt hirtie

Vara-mea: apropo dk vrei doar o hirtie mai bn stateai acasa

Vara-mea: fara fac

Vara-mea: si sa mori proasta

Vara-mea: sa zc mersi ca nu iam zis nimic lu dropie

Vara-mea: ca te minca gaia

io: din partea mea poti sa ii zici ca nu ma intereseaza

io: ca eu fac facultatea, nu el

io: eu decid ce e bine pt mine nu el

io: si nici nu o sa stea cu gura pe mine

Vara-mea: atunci fato

Vara-mea: nai decit sa ramii proasta

Vara-mea: si iti propun sa renunti la fac

Vara-mea: si sa nu te apuci de alta

Vara-mea: ca e o rusine

Vara-mea: si imprietenestete fato cu gibonu gigi becali

Vara-mea: sar putea sa va potriviti

[aici deja nu mai avea rost sa ii zic ca e proasta. asa ca PAUZA] 

Vara-mea: fato tu teai suparat pt ce tiam scris

[…] 

Vara-mea: am atins vreo coarda sensibila

Vara-mea: pe mine vaiata ma invatat sa fiu si acida

Vara-mea: si sa recunosc ca faptul ca notele mici si fara fac nu faci nimic

Vara-mea: sin orice caz

Vara-mea: pe mine mar fi omorit taicamiu dk nu ma duceam cel putin la coleciu

Vara-mea: singele german e mai puternic decit credeam eu

Vara-mea: desi normal ar fi fost sa se strcoare singele ucrainean care ne curge la amindoua in vine

[…] 

Vara-mea: tu crezi cadk nu vroiam sa lucrez i asist sociala

Vara-mea: mai faceam scoala

Vara-mea: asta

Vara-mea: pe bune

Vara-mea: ca deaia faci o fac

Vara-mea: ca sa lucrezi in domeniu

Vara-mea: ales cind ai dat la fac

Vara-mea: ca altfel mai bn stai acasa

Vara-mea: singura mea suferinta

Vara-mea: e ca nam invatat destul sa dau la meddicina

deja in momentul asta eram in apogeul furiei. veti intelege numai in momentul in care aflati ca ea e exact inversul a ceea ce propovaduieste 😀the end.  

ps: gasiti voi biasurile acestui monolog cretin

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

6 thoughts on “… de te-apuca dracii !

  1. O discutie… foarte trista.

  2. God! It really sucks to be u!

  3. dumnezeule, cau! acu’ inteleg ce ziceai aseara.

  4. va multumesc pentru intelegere… 😀 astept cadourile de consolare pe adresa redactiei

  5. repet: IGNORRRRRRREEEEEEE!

  6. later edit: nici stealth settings-urile nu au efect in cazul ei! :)) in loc sa apar invizibila, primeam in continuare mesaje: de ce nu raspunzi? esti la munca? sau acasa? (bla bla bla – cotcodaceli)

Leave a Reply

