BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

printesa demodata

8 Comments

(continuare)

trebuia sa fie un post lung si scris cu pasiune, dar intre timp au trecut vreo 3 ore in care am bananait aiurea pe net si nu am inteles/retinut/invatat nimic din el. ba mai mult, mi-am pierdut si my writing mana.

dar asa ciumpavita cum e, o accept si iata fluxul de stiri.

Bucuresti. 13 martie 2008. 02:55

Cadouri importante came my way

Ziua de ieri s-a terminat cu o vizita a la Mitzi (defapt era deja 12 martie). Pana atunci, am primit cadouri pretioase (cershe a stricat deja din surpriza pe care trebuia sa o aveti cand aveati sa aflati din vina propriilor mele degete ceea ce am primit..)

Asadar, m-au cadorisit cu:   😀

a) in ordinea sosirii… multe, multe, da multe flori de la munca. :X urari and stuff, asta e de inteles

b) o cana cu RATZE ;;)

c) un maieu verde. pretios si el

d) un tablet :X ca sa imi astern creatiunile pe el 😀

e) un pulover de care io zic ca e vintage, asa, college-like, da de care cershe zice ca e de golf (detin un abonament preferential la clubul din tinut :D) de la zara si care e verde :X

f) superstaruri (finally!)!!!   un singur inconvenient: sunt gri! .. dar asta nu ma va opri sa ii infrumusetez cu tot felu de porcarioare, asa cum imi sta in fire. muhaahhahahahaa! 😀

din culise:

  • am fost pana la urma prin toata redactia mfx ca sa chem lume. au venit vreo 30% din cei chemati. fara urs. ursu a aparut la sfarsit cand imi strangeam florile si s-a uitat mirat.  cretin.    man, i want him! 😐
  • Cap Mare a fost o cretinoza intepata si batuta-n cap (repetitia e mama invataturii – cap! cap! cap) nu imi mai pare rau dupa el. i hate him. want him to leave. imi pare rau ca nu l-a luat gugustiucul de george cu el. sa il duca unde vrea, intr-un desert,oriunde. i could not care less. mi-a zis LMA in sictir, aparent nesigur pe el. cand i-am zis hai sa te indopi a facut pe interesantul ca are treaba ca cacat pisat pizda ma-sii. dupa care a iesit pe la o tigara. ma mir, deci chiar ma mir cum de si-a rupt din mandria prosteasca ca sa imi ureze asa ceva. i wish he was gone away (ca sa nu zic dead)
  • mi se pare penal sa stai cu mancarea langa tine si cu florile inconjurandu-te si lumea sa treaca sa te intrebe “vaaaaiii, e ziua taaaaa?” si tu sa zici “daaaaa” si ei sa zica “uaaaa, si cati ani faci?” si sa zici “23????” si sa zica “ce tanara eeeeesti” si sa stai ca un exponat pe langa femeile mai mari, pe langa aia de varsta ta and so on…
  • am scapat de o multime de bani. 😀 si vreau role. da mitzi vrea la munte. boooooorinnnngggg

cam asea. nu stiu cat de coerenta am fost (nu prea)

dar am ratat ocazie buna de socializat cu ursu azi si cred ca ma duc sa imi bag capul intr-o mengina. poate imi revin. unlike the latest 23 years…

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

8 thoughts on “printesa demodata

  1. lasa, bre, ca te dreg eu in dimineata asta >:D<

  2. la multi aaaani!

    aceleasi reactii si la mine, cu o saptamana inainte, la raspunsul “23”! asdar, aia e, suntem printre cele mai tinere din redactie. We like rock! ;;)

    iti dai seama ca am o curiozitate cat sapte capete acum si ma abtin cu greu sa te intreb una alta 😀

  3. @cau: ia mai taci, ca numa de dres nu te-ai tinut! ce sa zic!
    @alexandra: cum… cum… mi-ai gasit blogul? (it’s not me, not me, i swear! :D) vaaaaiii, vaaaaiiiii, acum o sa trebuiasca sa imi ascund mai bine micile obsesii!! 😛 am sa revin cu un comment pertinent cand am sa imi revin din soc 😀

  4. eh, spirit de jurnalist my dear :))

    poti sa iti revi si sa continui, ca eu te citesc cu drag 🙂

  5. ma simt cam neapreciata, vaco. cum poci sa zici ca nu te-am dres?? nu ti-am dat eu cartofi? nu ti-am dat eu supa? :))

  6. @barbie ;;) :sarumnanaaaaa
    @cau: tu sa taci! dres o sa fie cand mi-l dai de mancare pe grivei! 😀 (pentru cine nu stie grivei este papagalul ei scarbos si albastru ca un fel de voma) ;;)
    @alexandra: fine then… (sigh) 😀

  7. Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin 😛

Leave a Reply

