BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

Renul pute

4 Comments

raindeer.jpg 

A fost odata ca niciodata fostul meu prieten. Blond, cu ochi albastri….

1.60 inaltime

bube pe fata … siiii… ca sa nu ii dau ocazia Cerhsetoarei sa adauge ingredientul magic – spumitele de la gura – zic io: cu spume la gura! 😀

Doamnelor si domnilor, vi-l ofer (pe tava, la rotisor, cu poame in gura) pe REN!

minunatul, care face colectie de numere de telefon inca din vremurile in care si-a cumparat primul aparat de transmisie, mi-a urat la multi ani in stilul specific barbatilor cu care intru in contact: ca un cur ;;)

redam:

Ren: la multi ani mai

Ren: pt 12

Ren: ca nu am dat de tine pe net

eu: da n-a fost ziua mea pe 12

eu: da, si nici la telefon nu ai dat nu ai dat de mine

Ren: 11 pardon

Ren: :))

Ren: hm..nu cred ca mai am nr tau

Ren: ca mi-a murit simul

Ren: de ziua mea

eu: eh, tough luck

eu: mersi, oricum

Ren: stii…mai bine mai tarziu decat niciodata

Ren: 😀

eu: dada

In ce zi suntem astazi, tovarasi?! paispeeeee!?!?

daaaaa!!!

ren, du-te dracului! ;;)

plecaciuni.

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

4 thoughts on “Renul pute

  1. deci l-ai facut dA ras si pe net. foarte bine. coarne defecte ce are!

  2. nu cau, ca de obicei cresc faima oamenilor care nu merita … 😐 (da,da, danule, si tu esti in aceeasi Uala! ) 😀

  3. vaco, mi-ai luat placerea de a mentiona eu de spumite! am sa ma razbun!! hehe

  4. stiam, cersheo. 😀 da poti mentiona alte cacaturi de-alea lui. desi astea recunosc… erau cele mai importante

Leave a Reply

