BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

role

Leave a comment

dupa 11 ani de dorinta arzatoare am reusit in sfarsit sa imi achizitionez niste… niste… roleeeee!

fiti fara grija, chiar daca mi-as fi dorit, nu am dat o avere pe ele (dealtfel nici caliatea lor nu e extraordinara). am dat doar vreo 120 de ron.

am cautat vreo zi intreaga ceva de genul asta (criteriu: CHEAP! 😀 )

acum astept o zi in care sa ma plimb cu ele prin parc, supravegheata, ca nu cumva in tentativa mea de a pune frana sa ajung sub rotile unui camion.

voi reveni cu relatari speciale de la locul intamplarilor.

pana una alta, maine vizitam conacul de la munte, pentru a gasi diferentele dintre cele doua imagini: cea a casei la plecarea noastra in toamna (aka 2007) si cea a casei de acum (primavara 2008). ne astepam la urmatoarele, cum de altfel au mai fost: urzici de 2 metri, rugina +30% pe rulota, lacat fortat, lemne furate, ierburi cosite si atuncate in curtea noastra, gard rupt de cai, gunoaie, caine mort pe presul de pe prispa, “cuib” de pisici in rulota and pooh smell.

urati-mi gratar bun, fara sanse de tetanos!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

