BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

post cu melodii

1 Comment

pentru ca ma plictisesc si chiar nu am ce relata, azi am hotarat sa fac un mic inventar (dealtfel nici nu avea cum sa fie mare, din cauza volmului extrem de mic de material didactic pe care il am la dispozitie) cu melodiile din laptopul meu. asta ca sa nu moara unii fani (nema) de curiozitate. sa se stie ce porcarii de muzici asculta printesa lasa si distrusa al carei blog il cititi uneori.

For those care nu stiu, I’m like this huge Beatle fan, am toata discografia lor pe porcaria de calculator virusat and so on. 😀

  • Acum cateva zile am asculat la Guerilla o porcarioara de melodie – un Mozart remix (Mooooooo-zaaaaarrrttttt!!!!). Nenea care se ocupa de astfel de tampenii se numeste Paul Mauriat. Asta pentru cei care gusta astfel de chestii. Uneori, am chef de asa ceva.
  • Apoi mai sunt melodiile care nu au neaparat versuri, ci sunt mai degraba niste incantatii. Eu am gasit Adiemus. Si Deep Forest – Sweet Lullaby.
  • Una din melodiile care m-au amuzat cand eram mai mica si descopeream the sixties stuff a fost a lui George Baker Selection – Una Paloma Blanca. un fel de “hai la mare, hai la soare, la – la-la“, dar uneori prinde bine. Doar uneori.
  • Sweet Home Alabama e melodie de mers la mare foarte de dimineata, intr-o zi din timpul saptamanii cand toti ceilalti muncesc. 😀
  • Mai nou, am chef de niste muzica mai British style. NU stiu exact daca The Killers sunt British (pentru ca mi-e lene sa gugăl.enter! ), but they sure sound like it. Recomand ceva destul de comercial: Sweet Talk
  • Din categoria swing dance mentionam exuberantul Runaround Sue (Dion)
  • Pentru the disco mood: Hot Chocolate!
  • Pointer Sisters – Fire. NU imi dau seama daca imi place, dar o am. si da, am luat-o io singura.
  • Rod Stewart in vremurile lui tinere. Cand era “dragalasul” :)) Apreciez Maggie May
  • Heathcliff! It’s me, Kathy, come home!!! – Kate Bush: Wuthering Heights :X
  • Am dat peste o melodie blues gen 80’s. d-aia de dansam noi in clasele primare cu tipii care ne placeau :)) penal. cred ca am sa o sterg: Boris Gardiner – I Want To Wake Up With You
  • melodie de vara de caine. cand transpiri ca un porc si drumul spre munca/scoala/uatdafac iti da senzatia unei calatorii prin desert: Golden Brown (The Stranglers)
  • Tot din categoria oldies, stupizele, dar haioase: Andy Williams – Can’t Get Used To Losing You
  • Orginalul Roll Over Beethoven: E.L.O – un pic altfel fata de variantele cu care ne-am obisnuit
  • It’s time to recommend o super melodie de happiness: Crystals (sau varianta Ronettes) – The Doo Ron Ron :X
  • Astazi i-am pus melodia urmatoare Calului, care a inceput sa rada cand a auzit o parte din”versuri”: Haaaaarriii Krishnaaaaa. 😀 Guessed it right, e George Harrison- My Sweet Lord. E o melodie care chiar imi place, desi ii pot aduce un amendament: bai, frate, om penal, la cat talentu’ pe capu’ tau in a scrie versuri nu puteai scoate nimic mai mult de atat? (My sweet Lord, I really wanna see you, I really wanna be with you, wanna see you, but it takes so looonnggg, allelujah, haaaaarrriii krishnaaaa) 😀
  • Cand eram mica si o auzeam pe Pitichizda ca vai, ce pasiune pe capu ei cu A-HA, o luam la misto. Accept o singura melodie: Crying In the Rain. Care, da, e muuult mai buna decat varianta originala de la The Everly Brothers.
  • Am si un Bob Marley – No woman no cry. Nu vreau sa fiu naspa si sa critic genu asta de muzici, asa ca tac. Sa zicem ca nu ma pricep si gata. Yeah, now throw rocks at me!
  • Apoi, desi se zice ca originalul lui Lennon e super genial, vin io repede cu o inventie: ascultati si varianta Brian Ferry. E cu mai multa pasiune.
  • Mi-e rusine, da am Piece of Me a lui Britney.
  • Radeam cu Giizăs de Chris Isaak – Wicked Game, cand incepe el sa behaie “end AAAAAAAAAIIIIIIII don uana fol in laaaaavvv”… ei bine, acum am “Somebody’s Crying”. Ceva usurel, asa, de spalat creierii, dar pe care o apreciez from time to time
  • Ii iubesc pe taranoii de la Creedence Clearwater Revival! Canta ei de fân si de roti si de bumbac de te ung pe suflet! :))
  • Depeche rules! Din pacate am numai Behind The Wheel. Promit sa inmultesc!
  • Faithless – A Kind Of Peace. Clar TOTAL diferit de ceea ce obisnuieste Faithless sa produca. Asta e linistita, asa…
  • Oh yes, I’m the Great Pretender! uuuu-uuu-uuuu! 😀
  • Garry Moore – niste chestii care au aterizat acilea prin mp3 playerul Dropiei. cam prea triste pentru acum. le pastrez pentru zile de taiat vene 😐
  • Gnarls Barkley – o melodie care il incanta si pe Dropie: Crazy. De necrezut
  • Desi nu ma omor dupa genu asta de muzica, am Jakatta. Ceva reusit: AmericanDream
  • Janis Joplin urla incet in Summertime. 😀
  • U shake my nerves and you rattle my brain! Rock’n’roll vechi si de calitate: Jerry Lee Lewis – Mari Mingii de Foc 😀
  • Laidback: Bakerman. Da, stiu, gusturi ciudate: “bakerman is baking bread” 😀
  • Ajungem si la melodia mea preferata in ultima vreme: ERIC CLAPTON – LAYLAAAAA!!! nu am cuvinte sa o descriu. e disperata, exciting si toate chestiile dubioase de pe pamant. clar, TREBUIE sa da!
  • Metallica. Un clasic “Nothing Else Matters
  • Tot pentru niste sesiuni de taiat vene: Nights in White Satin – de la The Moody Blues
  • Melodie de plecat dintr-o relatie expirata: Morcheeba – Enjoy the Ride
  • Nu ma omor dupa Rolling Stones acum. Dar am melodii din tineretile lor care imi merg la uflet. Uneori si asta: Mother’s Little Helper. Da, despre droguri. 😀
  • Hello darkness, my old friend,
    I’ve come to talk with you again…

    un all time classic – Simon si Garfunkel
  • Mai stiti cum va povesteam despre Elvis? Mda, a venit si randul lui! Sa fie SUSPICIUNE!!!
  • O trupa romaneasca (,) care pe mine m-a cam cucerit. Inca de cand cu “Buy me with a coffee“. Acum apeciez sound-ul indie al “A Place For Me
  • Pentru cine nu a auzit de ei… (si cred ca sunt destui) … si pentru cei care ii confunda cu pitipoanca ex-Candy CREAM, anunt ca acesti Cream sunt o formatie de prin anii saizeci, super inspirata. Demo: White Room. Neaparat!

Stiu ca este un post haotic. Si sarac. Astept propuneri de melodii/formatii de ascultat si de umplut noul laptop cu ele. De preferat sa se incadreze in pseudo-gusturile mele. Dar nu va temeti sa propuneti, am sa comentez ca nerusinata la orice idee primesc.

😀

Plecaciuni!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

One thought on “post cu melodii

  1. bre cau, luuuuung entry. si tre sa recunosc, m-ai surprins cu unele dintre melodiile/ trupele de care ai scris [the killers si urma ar fi cele mai socante 🙂 ]. ce frumos, vaco, dupa atatia ani, inca mai ai surprize placute pentru mine 😡

    hehe 😀

    incearca si koop. it’s my new thENg ;;)

Leave a Reply

