BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

de incercat

4 Comments

messenger.png

citeam bloguri la intamplare si am dat de blogu asta. imi pare rau ca tre sa dau link si sa isi dea lumea seama ca ceea ce urmeaza nu e creatia mea originala, dar macar atat am invaat si eu din facultate, si anume sa nu o dau cu plagiatu.

si pe blogu asta am inteles eu astazi cum sa o sfatuisc pe Cershetoare sa isi faca simtita prezenta mirifica pe messengeru, fie ca ie online au ba.

asadar, na de la mine pentru tine doo variante: una pentru atunci cand matale petreci cu rudele in stilul specific si altu pentru atunci cand esti tu asa cum te-a facut doamne-doamne: la cules ceapa.

1. Da-i cu petrecerea:

  • Pe turbosistem  (available)
  • Număr bani (busy)
  • la Miss Piranda  (stepped out)
  • Întorc caseta şi vin (be right back)
  • Îmi aştept dedicaţia pe Taraf  (not at my desk)
  • Ascult muzică la telefon (on the phone)
  • Duşmanii pândeşte  (invisible to everyone)
  • Blestem şi plâng (offline)

2. De felu’ tau:

  • În prispă (online)

  • Sunt la prashit lol / (busy)

  • Plecat la oraş (stepped out)

  • Îmi bat nevasta (be right back)

  • Ieşit la poartă (not at my desk)

  • Mi-am luat mobil (on the phone)

  • Sunt cu vicleshug (invisible to everyone)

  • Doborât de băutură (offline)

… desi recunosc, faza cu batutu’ nevestii nu merge la tine, da faci tu sa da.

si daca tot suntem aci, ete ce mi-a dat Cershe azi ca sa invat pana la urmatoarea nunta:

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

4 thoughts on “de incercat

  1. genial dansu bre!! as vrea sa il fac in tot departamentu. ar fi cel mai tare dans corporatist ever! :)))
    cat despre status de obicei numar bani,sunt pe turnosistem, pe prispa sau la prasit :))))

  2. ehehe, doamna vaca, le stiam de cateva zile. mie imi place cel cu dusmanii care pandeste. si cu blestemele :))

    cershe, asta va invata pe voi in teambuildinguri? :))

  3. blogul cu statusuri de messenger s-a mutat pe .ro si are materiale noi :))…in acelasi timp va multumeste pentru vizita si se bucura ca lumea se mai si distreaza cu micile jocuri promovate de noi…
    asa ca treceti si pe la http://www.blogmeaway.ro pt statusuri noi de mess si alte chestii mai mult sau mai putin interesante

    (p.s. am simtit si noi ca meritam putina reclama dupa uriasul copy-paste de mai sus si iti multumim ca macar ai precizat sursa :))

  4. @cershe: da! 😀
    @cau: de unde sa stii tu ce se intampla in teambuildinguri, daca nu iti place nici la munca sa te duci? :))
    @blogmeaway ppl: iertare pentru aspectul grosolan al postului si pentru copy-paste-ul nesimtit, dar am avut cea mai mare lene si nu am fost in stare sa cosmetizez nimic. dar intentia conteaza 😀

Leave a Reply

