BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

ursu are mere; printesei ii stau in gat

3 Comments

bear.jpg

 am aflat de nevasta ursului. am si vazut-o. m-am minunat cat e banala e, nici macar urata nu am putut zice ca e. e doar portocalie. cam ca o pisica. nu are fund. nu e nici slaba nici grasa. nici inalta nici scunda. se imbraca cam ca mine, dar un pic mia plictisitor. are fata de pechinez plictisitor, usor umanizat.

de acum incolo uitam ursul. ne multumim sa ne stergem discret balele in momentul in care trece pe langa sau sa ne dorim sa aiba un frate geaman.

ma duc cu rolele. this is a sign of protest.  😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “ursu are mere; printesei ii stau in gat

  1. da, cau, si am sa iti sustin protestul.

    [pekinezii suck :d]

  2. deci, cine e ursul?????????????????
    vin si te intreb personal, ma uit in ochii tai, si va trebui sa imi spui!
    contacteaza-ma!

  3. =)) nuuuu, deci nuuuuu, nu pot sa zic cine este ursuuuullll!!!! or else i will die in shame and they will all know and… and… nu pot, bre!

Leave a Reply

