BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

zi-o, baaaaa!

2 Comments

am prostul obicei de a fura (dar cu citare de sursa) de la altii. pe mine nu ma duce capu sa caut chestii inedite care sa nu mai fi aparut prin alte bloguri, asa ca na, iara, neste chestii de care m-am amuzat. numa ca… am mai si selectat din ele. pentru restu dati cu click! pe sursa

Eata deci unele banalute spre amuzante…

Doctore, ma chinuie ingrozitor coloana. (Constantin Brancusi)

Femeile cu picioare lungi, sunt cele mai bune la pat. (Procust)

Duc o viata regulata: ma culc la shapte, ma scol la shapte. (Alba ca Zapada)

… si unele de-a dreptu geniale (cel putin asa le catalogheaza mintea mea cea plina de nemernicii):

N-avetzi, cumva, un foc? (Nero)

Noi vrem pamant! (un extraterestru)

Cand pun mana pe un roman bun, nu-l las pana nu-l termin. (Cleopatra)

da, pare mai interesant blogu decat o povestire cu ce am mai facut io azi (trezit greu, tentativa de citit pentru licenta, muncit ca un sclav pentru mediafax si injurat la mediafax pentru genialul salariu pe care mi-l dau in schimbul bunastarii plantatiei in acest sezon, ajuns in real cu o pofta nerusinata de salata de vinete NEAPARAT cu ceapa, indesat in cos pizza, salata de vinete cu CEAPA, rolls gen finetti, suc si nenorocirea de revista colorata cosmopolitan care ma atrage cum atage ciobul lucind in soare ciorile ba pardon, cred ca stancute erau! , baie lenesa, chinuit calculator, naaaaaaaaaniiiiiiiii)!

el zi end!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “zi-o, baaaaa!

  1. potzi “fura” fara nicio jena…
    ce-i bun tre’ sa circule 🙂

  2. corect! 😀 aprecierea mea! si multumiri sursei pentru furtul acceptat! :))

Leave a Reply

