BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

despre oameni de istorie

2 Comments

Printesa decazuta a descoperit astazi ca pe zi ce trece inteligenta ei si capacitatea de a memora scad. a incercat sa scoata d-acilea un fel de ecuatie sau fractie sau postulat, numai ca nu mai stia diferenta intre ele, asa ca a iesit ceva gen: “Cu cat trec anii cu atat vlaga imi scade”. Ar trebui sa deduca ceva si cu inversu proportional, da deja i se cere prea mult, ia o mica pauza.

SI cand s-a intors de la pauza de gandit, a hotarat sa imparta lumii o stiinta care i-a ramas din vremuri dinozaurice (un cretacic, asa, al copilariei sale), si anume povestea unui nene tare oropsit de soarta.

mda, azi, frustrata ca Giizas nu imi instaleaza tablet-ul mai repede ca sa ma fac frumoasa in photoshop (nu disperati careva, nu am reusit sa ma prind ce si cum cu layerele alea 😀 – alta dovada de cretinitate), am inceput sa ii strig prin casa:

“GHEORGHE DOJAAAAAAA!!! GHEORGHE DOOOJAAAAA!”

liniste.

musca tacea. ciripelniţele la fel… trilu-lilu-crocodilu…

“Uatdăfac?!”

eu nu inteleg de ce am urlat Gheorghe Doja pri casa.

[da ce nu stiti despre gheorghe doja e ca a fost pus peun scaun incins si i s-au smuls bucati de carne din trup cu un cleste la fel de incins, iar tovarasii lui au fost nevoiti sa le manance! de ce nu zice si asta in wikipedia, ca doar in manualu de-a 4-a din cretacicu meu era?! :D]

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “despre oameni de istorie

  1. asta e din gama “leMN”?:)))))))))

  2. cel mai leMNNNN!!! ai uitat de MEMBRES ROBUSTEEESSSS! :))

Leave a Reply

