BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

fobii

6 Comments

a venit timpul sa impartasesc cate ceva din crizele pe care le fac cu gandul la anumite chestii/creaturi.

Fobia nr. 1 – FLUTURII

speriata ca as fi singura in aceasta situatie, am cautat adepti ai teoriei mele conform careia, fara nicio urma de indoiala, fluturii de noapte sunt niste bestii. cu cat mai mare “penajul” si cu cat mai gros corpul (trebuie sa stiti ca ma chinuie ingrozitor sa scriu aceste cuvinte) cu atat e mai mare scarbosenia. pentru mine e horror zgomotul pe care il fac cand se izbesc de pereti sau lampa, cand le fosnesc aripile. e absolut ingrozitoare privirea lor vazuta de la lumina (shiny eyeeeesssss). urlu cand se afla la mine in camera si sunt in stare sa plec de acasa saptamani intregi sau zile, pana cand se hotarasc sa moara. in fiecare vara mi se pare sinistra aparitia acelui fluture-gigant de noapte care se loveste ca vita de geamul meu. 😐

Fobia nr. 2 – APELE

in multele mele calatorii prin tara am descoperit ca sunt total terifiata de tot ce este baraj, lac, rau plutitor (oooooolllltttt!) si asa mai departe. nu stiu sa inot si nici nu cred ca vreau sa trec prin chinul de a invata. am oracait intr-o piscina de 2 metri cand au vrut astia sa nu ma mai tina la pluta si de atunci chiar ca brrrr! my wish: please, god, daca e sa mor vreodata :D, like ever, nu vreau inecata!

… si cu toate astea… i love the seaside (da sa nu fie adanca :)) )

Fobia nr. 3 – MORMINTELE

in tineretile mele infecte (aka 10 ani) bunica-mea avea pasiunea de a ma lua cu ea la cimitir. nu stiu ce o fi fost in capul ei. chiar nu stiu.  dar de atunci i developed this terror of graves, darkness, chestii dubioase si uneori mi se par chestii si… aaaa!!!

sfat: cand o sa fiti babe nefericite sa NU, deci SA NU va luati nepotii la cimitir. am zis! 😀

cam atat imi vine in minte.

vai, deci sa ma mai puna naiba sa mai scriu chestii serioase despre mine! sa fac spume daca nu imi vine sa adorm numa cu gandu ca o sa trebuiasca sa recitesc ce am scris pentru a mai corecta din greselile care este!

***

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

6 thoughts on “fobii

  1. da’ intunericu’? da’ statu’ singura in casa? da’ hotii si alti infractori? da’ fufele? :))

  2. taci, astea sunt chestii minore. fufele care stau singure in casa pe intuneric sunt atacate de infractori, na! altceva?! 😀

  3. ce sa mai raspund, mareata cau, la asemenea eSplicatie? 😀

  4. hai bre, intrece-ti maestrul! :))

  5. in cazul asta… nu-mi mai ramane sa spun decat… un cal pe-un deal. si cizma!

  6. puah. plic-ti-si-tooorrr! 😀

Leave a Reply

