BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

frate-miu, mitzi si barbatii care au o oarescare boala

7 Comments

astazi mi s-a confirmat o alta teorie pe care am incercat sa o inabus pentru a nu fi considerata misogina. dar acilea nu ma pot abtine. 😀

TEORIE (sau insiruire de propozitii):

barbatilor le e frica de boli. sunt nebuni cum ii apuca orice mica durere. cred ca o sa moara. nu se lasa pana nu ii dovedeste un medic.   …dupa care topaie de fericire si se supara ca iti bati joc de ei si de groaza lor de boli. 

ARGUMENTE:

Nu dau nume :))

1. intr-o iarna cumplita, X vine la mine cu ochii scosi din orbite, rasufland greu, tinandu-se de gat si apasandu-se pe piept, spunandu-mi ca o sa moara. [raised eyebrow]

– da’ ce ai?

urmeaza relatare cu mancat sarma ca o vita fara sa apuce sa meste ca lumea [spume!], grabit, fuga dupa tramvai si acum poc! rau! moarte!

rad. ii dau un pahar cu apa.

– ti-a ramas in gat. inghite si calmeaza-te

inghite. il apuca si mai raul. cica sa chem salvarea. intr-un moment de indoiala ii zic mamei sa cheme doctoru ca poate moare baiatu si nu imi dau seama.

vine salvarea. nu salvarea de stat bineinteles, ci pariculara si mai costisitoare.

asistenta ii da sa bea apa. X bea apa. se simte mai bine. asistenta ii da o buca’ de paine. X manaca painea. ii e rau iar. asistenta ii da un pahar cu apa. X bea iar apa. se simte mirific. asistenta pleaca cu tot cu ambulanta care ar fi putut salva un om normal, cu boala normala, nu prefacatorie d-asta. 50 ron (acu 3 ani) in buzunar si nino-nino, pleaca salvarea. de atunci am jurat sa nu il mai cred.

2. Y se taie la deget in timp ce (incearca sa) taie o felie de paine. logic, curge sange. innebuneste. zice ca moare. eu rad: e doar un cacat de taietura.

nu, nu, el moare. nu poate sa doarma. apasa rana badajata cu o mie de chestii in continuu. urlu la el (avand experienta celor de mai sus) sa se potoleasca, ca nu mai are 5 ani. imi zice ca i-e frica sa doarma: daca doarme, o sa ii curga sange non-stop din deget pana ramane fara. si daca iti curge un litru de sange mori. [fatza de “ce pizda ma-sii sa ii mai explici astuia ceva?”]

in 10 minute sangerarea se opreste. everything goes back to normal.

3. Z merge la doctor pentru ca si-a fracturat un deget. doctoru ii face nush ce injectie. sau incearca, pentru ca Z lesina, cat e el de vita mare, cu maica-sa care il tine de cap ca sa nu se loveasca. taica-su e verde de spaima intr-un colt, gata-gata sa lesine si el.

4. Q zice ca a facut hernie. toata lumea il crede. 3 zile nu isi ridica curu de pe canapea. lumea din jur ii da tot ce isi doreste, saracu. luni nu mai are chef de mancare. maica-sa se panicheaza. hotarasc sa cheme salvarea.

asistenta ii zice ca nu are nici pe dracu. e doar din cauza programului naspa pe care si-l face si al meniului format din cartofi prajiti si suc. asistenta pimeste 200 ron pe vizita sa.

Q mananca fericit, prinde culoare, decide sa mearga la munca.

si mai am.

numa ca ie prea tarziu si am o lene prea mare ca sa mai scriu.

dar eu chiar ma intreb. e prea mare numaru de exemple pe care le am in jur. oare sa se fi adunat la mine toti ipohondrii pamantului?

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

7 thoughts on “frate-miu, mitzi si barbatii care au o oarescare boala

  1. cel mai probabil s-au adunat la tine ipohondrii 🙂 io şi amicii mei, oameni obişnuiţi, nu ne-am duce la doctor până nu vedem osul ieşind prin piele…

  2. atunci aveti toata aprecierea mea. macar cativa sa fie normali 😀

  3. Esti sigura ca ai identificat cauza si efectul corect? Poate tu, sau altceva ce au ei in comun in afara de tine, reprezinta cauza…
    Eu zic ca tu bagi barbatii in boala 🙂

  4. :)) asta este expresie de manelist, dragul meu watson! 😀

  5. lasa, cau, mai am si eu caeva exemple. asa ca nu esti singura. “buna, sunt bajbaj si sunt inconjurata de barbati bolnavi si panicati”. “buna, bajbaj…”

  6. therapyyyyyyyyyy!!! cau, da esti sigura ca NOI suntem alea care au nevoie de terapie? 😀

  7. da’ bineinteles. ca sa facem fata situatiei si in continuare :))

Leave a Reply

