BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

issues

2 Comments

doamne-doamne, ştiu că am fost o nemernică pe parcursul vieţii mele şi că am râs de oamenii nebuni care sunt prinşi de muncă şi altceva nu mai văd; ştiu că am considerat că tanti aia care a murit din cauza workaholic-ismului ei e vinovată pentru soarta ei şamd.!

DAAAARRRR… eu sunt tânără şi nu am salariul pe care îl avea aia şi totuşi nu înţeleg de ce viaţa mea goes like this: trezit-muncă-boring night meeting cu mitzi-sleep şi here we go again. nu am mai vazut ca lumea lumina zilei de like ages! nu am mai făcut un trip de o mie de ani iar oameni noi nu am mai cunoscut de şi mai multe mii de ani!

se poate să fie din cauza alinierii dubioase a planetelor? vine vreun cutremur? am i growing up?

aştept răspuns!

asap!

thanks, GOD! [said in an evil manner]

 

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “issues

  1. u’re growing up!!!
    sorry, ştiam că nu asta vrei s-auzi…

  2. @ ametzitul: da’ pana caaaannndddd?!?!?

Leave a Reply

