BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

relatare de la locu’ pierzaniei

2 Comments

un’, doi, trei .. START!

urc scari

ping ping! usa de la redactie mi se deschide

k-pow! caldura din iad. mirosuri combinate

enter

nimeni nu tresare

panica: BUNA ZIUA!

raspunsuri razlete

il cert pe Horse. zic BAU celorlalti

sit!

gonit Horse care nu se da dus.

ce mai e de facut?

– ai audio de 4o de min care a venit acu vreo 3 ore da mi-a fost lene  nu am avut timp sa il fac, mai sunt stiri de pus pe hot de pe la 1 jumate [eu incep munca la 3], da mi-a fost sila nu am avut timp sa le pun! a, si mai sunt si de pe la corespondenti!

– si alexandra ce face?

– un audio mic

– de ce nu a facut ea audio mare?

ia mai du-te, fa, in p**** ma-**! nu a avut cand!

fac spume. nu imi trec pana nu mananc. peste 3 ore. pipi – mai incolo, spre deloc

vin audio si de pe teren. se urla sa “NOTAAAA!!!!” repede! evenimente, tampenii, spume!

cand sa relax… poc! mai e!

pe la 9 ma chill un pic.

incepe sa se pusti(i)asca

poc! pun mana sa sun mitzi sa ma ia dracu odata!

bucurie ca am scapat…

zambet

gandul de nani…

SURPRIZA! a demisionat cioroianu!

mama ma-sii!!!!!!!!!!

nevereEND!!!ing

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “relatare de la locu’ pierzaniei

  1. cam asa fac si eu cand mi-e lene sa montez stirile…dau vina pe cameramani…ba nu mai merge calculatoru’ ba sa rupt vre-o fibra…si tot asa…oricum de intrat pe post ..tot tre’ sa intre.. 😀

  2. vai, mi-ar fi rusine cu un astfel de coleg! :))

Leave a Reply

