BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

bunny pyjamas and paperwork writing

3 Comments

am reusit sa combin 3 elemente care sa creasca productivitatea muncii mele in ceea ce priveste licenta.

1. pijamaua mea bleu cu iepurasi tampitei

2. balconul – esenta de aer relativ curat si niste veredeata la orizont (+ cantece numeroae de diferite bâzdâgănii, aka pasari)

3. el laptop rapido

si ete-ma scriind 4 pagini din licenta in acest minunat decor.

da, voi fi dăşteaptă!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “bunny pyjamas and paperwork writing

  1. spor la muncă!!!
    nu-ţi fă griji, învăţatul pt. licenţă în sine e o cură de slăbire, dacă se face cum trebuie 🙂

  2. io ma chinui de 2 ani si inca nu am scris-o! sa fie din cauza ca io am pijamale cu broaste si soricei?

  3. @ametziul: sarumana, sarumana! sper sa am de ce sa ma mandresc
    @phenoBD: =))

Leave a Reply

