BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

salam sasesc, burberry si niste banciu

3 Comments

mi-am achizitionat de la metrou un sandwich cu salam sasesc. bun!

am dat comanda pentru un burberry london. smells like tea! :X d-abia il astept…

ieri am fost sa ma mai consult cu profu’ in legatura cu licenta.

la scoala am format un grup de bocitoare. ne plangem de mila, de licenta, de treaba, de proiecte, de tampenia noastra. am decis sa ne lasam inchiriate, la ocazii. suntem in stare sa invatam BOCELI 😀 noi, dar avem si repertoriul nostru.

cau mi-a promis fusta! fustaaaaa!!! nu ca as purta-o in agentie, god knows i hate my legs ;;), dar, asa, ca idee. sunt incantata.

faza cu marea de paste a picat. sper sa nu pice orice gen de calatorie. sincer, i’m sick of bucharest si de statu la calculator. ma doare spatele, i developed some extra fat si ochiiii….ooooccchhhiiiii!!!

acum stau. e dubios ca nu e nimeni inca in agentie. ma rog, unde conteaza sa fie. m-am uitat de vreo 5 ori la ceas(uri) ca sa ma asigur ca nu am venit prea devreme.

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “salam sasesc, burberry si niste banciu

  1. boceli ăsta e un orbete de prin Italia, nu?

  2. promit, cau. poate chiar maine ti-o aduc. da’ sa-mi dai un sms ca sa nu uit 😀

Leave a Reply

