BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

media _ ax, niste mare si lene

4 Comments

de cand am aflat vestea-ngrozitoare cum ca unii oameni din mediafacs (mai apropiati fata de vanzari, sau apropo, sau de cine mi-a mai zis alexandra ca se incumeta sa citeasca din blogu’ vechi), mi-a crescut asa o relativa groaza, care se indreapta vertiginos spre 10% din potentialul complet de groaza.

daca pana acum speram in secret ca o sa imi citeasca oarescare blasfemiile, pai acu stau si ma ingrozesc de certitudinea ca iesgzista si niste sefi care mai citesc si care, culmea, nici nu vor sa zica de pe unde au aflat de spatiul acesta, ca sa imi fac, in mod sociologic evident (prin metode stiintifice aprobate, cum ar fi tortura), idee despre raspandirea populatiei cititoare!!!

dar mai bine ma calmez, intrucat, conform statisticilor (sper sa fie false!) ale nenilor de la wordpress, se pare ca nu exista mai mult de 2-3 cititori pe zi. si aia imprumutati!

deci se vede treaba ca traficul mi-l facea vechea slujba, El Ceausescu-boss, tupilatus (specimen disparut) si restu de injuraturi care acum nu isi mai au rostul.

gugustiucul impaienjenit s-a carat (exceptam, of course, aparitiile lui de zburator cu plete negre, acaparator de mess), vulpea a plecat si ea, Cap Mare trebaluieste in regatul lui, cu oamenii lui stau in ring – fetele dau din buric – intelegi ce vreau sa zic?! …

it’s not like i’m not happy ( —- yeah, it is! —-) da parca e o lancezeala/rancezeala dubioasa, o perioada care sta pe loc si simt CA CAlitatile mele de printesa nu sunt apreciate! mda, asta si pentru ca Horse e defapt angajatul model si fensii-şmensii, iar eu, as usual, the idiot clown care nu se supara like ever si e asa, un fel de best-friends cu all ppl around.

frate, MI SE JERPELEŞTE AURA!!!

a, si da, am prestat si niste mare joi si vineri, da nu am chef sa cotcodacesc despre asta right now. nu ca ar fi fost groaznic, God knows cat (3 minute 58 secunde 2 nanosecunde) am salivat la picioarele lui Despot care urla prin constanta un cantec de Vita de Vie.

clar, e timpu sa mai si zzzzzz! eventually….

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

4 thoughts on “media _ ax, niste mare si lene

  1. Deci te citesc eu. Ce, nutz ajunge? Si mai ales ca de cand te-am bagat in blogroll (because you begged for it!), ti-au crescut sansele ca macar unul din cei doi cititori ai mei sa te viziteze si pe tine. Asa ca lasa smiorcaiala, ne-am-ntzeles?!?

  2. eh, fa pe victima. cunostintele vechi nu-ti mai sunt de ajuns!

  3. @phenoBD: deci daca nu te begguiam nici nu primeam faima! mbinnneeee! 😀
    @cau: tu treci p-aci din an in pasti! multumim, matee! >:D

  4. deci prea naspa. esti PREA naspa :))

Leave a Reply

