BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

SWOT pentru stres

5 Comments

am zis ca nu o sa existe like ever perioada mai stresanta in viata mea. nu o sa mai fiu niciodata ocupata cu nu-stiu-cate ore la scoala, 8 la munca, restu cu proiecte! cand o sa am copii… am sa le dau somnifere, ca sa ma lase in pace! 😀

si pt ca am mult stres, cat sa dau tuturor din el, am hotarat sa abordez acest fenomen (sau, ma rog, cantitate de bullshit ce e) dpdv al marketingului.

SWOT, frate! 😀

Strong puncte :D:

1. ma mobilizeaza

2. azi m-am cacat de doua ori, deci pentru cei care ma stiu, stresul ar trebui sa fie mana cereasca! =))

3. cand ma linistesc i’m like the happiest person EVER: loveable and stuff

Weaknesses:

1. imi vine sa omor PE ORICINE am in jur

2. am o stare apoape patologica, dau din ras in plans si din plans in ras, imi creste tensiunea, ma ia cu inima… mai ceva ca pe bunica-mea! ;;)

3. nu ma intereseaza aproape nimic din ce se intampla in jur inafara de problema mea. asa ca talking to me is worse than talking to the hand

Oportunitati:

poate ajung la un spital de boli de cap 😀 [alina deja m-a inscris in capul listei cu persoane afectate de rabie. in fact, ea crede ca eu i-am infectat pe toti ceilalti! :D]

Threats:

Poate pentru altii! :))

Si pentru mine… pentru ca pot sa mor, na! 😀

M-am descurcat admirabil. Merit un premiu: going back to my homework.

DANG, I hate school!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

5 thoughts on “SWOT pentru stres

  1. deci de acum inainte nu mai zicem “talk to the hand”, ci Talk to Maria! got it.

  2. ah, si inca ceva: BA DA, vor exista perioade si mai stresante in viata ta.

  3. 1. imi vine sa omor PE ORICINE am in jur

    candidează pt. parlament, eu te votez 🙂

  4. =)) crezi ca e o caracteristica suficienta pt asa ceva? 😀
    iti multumesc oricum pentru incredere!
    dar… iti dai seama ca la un moment dat am sa te omor si pe tine 😀

Leave a Reply

