BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

traditie pastrata

4 Comments

the story goes like this:

long long time ago cand eram io tanara si frumoasa si inca aveam un rest de coa** in mine cat sa atrag barbati :D… m-am procopsit cu un animal (personajul va fi denumit in continuare astfel) that i named my pet-boyfriend and we lived hapily ever after … for three months 😀

detaliile sunt absolut neinteresante si in acelasi timp catastrofale :))

ceea ce conteaza pentru discutia in cauza este faptul ca petreceam ore in sir la telefon vorbind numai cacatisuri si facand caterinca…

apoi s-a dezumflat totu’, asa, in a weird way, iar de atunci pot zice ca e persoana pe care am urat-o cel mai mult la viata mea.

totusi, the thing iz ca se facea ca ieri aveam nevoie de niste detalii pentru un proiect (care god knows ca o sa iasa un cacat) si mi-am amintit ca animalul lucra in domeniu. So I called him. Just like that.

Am vorbit la tel de la 00:00 la 02:00: chestii care imi trebuiau, dar si laturalnicii.

apoi ne-am amintit un pic de cum era cand eram mici and it was fucking weird.

NOT that i want him back. NUUUUUUUUUUUUUU, nu as putea vrea asa ceva inapoi. LIKE EVER!

dar ma mai miram io si in trecut how funny things turn out to be…

de la el il stie cau pe bun, care bun il stie pe mitzi, care mitzi a si venit la o petrecere la care am venit si eu cu animalul…

and the rest is fucking history

lumea e BOLNAV de mica.

there!

 

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

4 thoughts on “traditie pastrata

  1. un rest de coaTE, ai vrut sa scrii.

  2. de coaDA, ca un papet care se respecta.

    in rest, vaco, ce sa mai comentez?! lumea e mai mult bolnava decat mica, dar eu zic sa-i dam inainte asa si sa vedem ce se mai intampla. ca de minunat… ne tot minunam noi.

    multa dragoste 🙂

  3. si mai zici de ce spun eu ca a fost de rau augur aparitia personajului cu spumite…pai nu vezi ca la el incepe lantul slabiciunilor si se termina la miti :)):P

  4. apreciez comentariile voastre din suflet, dar imi este prea greu sa procesez cate un raspuns pt fiecare acum. dar va iubesc oricum! ;;) stay tuned!

Leave a Reply

