BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

cum am facut proiectul pt jderu (si alte alea)

2 Comments

[pe fundal de godsmack – voodoo]

ne-am trezit joi ca nu facusem mai nimic din proiectul pt analiza reclamei…

aveam niste focusuri la care ne-am chinuit mult, reclame la care renuntasem de teama ca nu o sa reprezinte nimic in cercetarea noastra, focusuri anulate, oameni care nu vroiau sa ne ajute si draci pe masura

si iata-ne joi seara, dupa examenul la sociologia reclamei (pentru care mai statusem o noapte ca sa termin si studiul de caz) adunandu-ne si chinuind-ne sa gasim un loc in care sa redactam proiectul cel nou.

ne-am gandit serios sa ne luam o camera de hotel cu wirelless and stuff, am sunat toti oamenii pe care ii cunosteam sperand ca o sa ne gazduiasca ei..,pana la 11, cand am ajuns intr-un sfarsit, obosite moarte, intr-un birou la mama naibii, rece ca dracu, fara nimic altceva in el decat o masa si 3 scaune.

am stat pana la 7 dimineata ca sa scriem. ne apucase cacarea de la mancarea dubioasa pe care o infulecasem la KFC cu o seara inainte, muream de frig si oboseala. eu cel putin eram trezita de ziua de dinainte de la 6, petrecusem 8 ore DE IAD si la mucna, apoi examenu de sociologie, apoi asta…

la 8 dimineata am ajuns acasa la alexa unde am dormit mai putin de o ora. dupa care ne-am trezit sa terminam totul.

am racit ca dracu, ma durea capu de moarte…

am facut slide-urile in 10 minute

cand sa plecam spre examen… ne-a apucat ploaia cu grindina! ne-a udat pana la chiloti

aveam frisoane cu toate, eu stranutam, pe lav o apucasera durerile de bura, pe kukos – cele de stomac…

ajugem, vai de noi, cu ochii pocniti de somn si la examen… care a durat 10 minute! profu ne-a zis ca nu ii place aspectul lucarii, ca e haotica. numai la asta nu ne mai gandisem! ca ar fi vrut scheme, tabele, chestii.  mai -mai ca nu ne apucasera spumele.  rotitele din creier se oprisera undeva la ora 1…

am mers la social unde am mancat o ciorba mai buna ca aia de la mama acasa…

apoi – acasa unde m-am culcat direct… si am dormitat pana azi la ora 5 pm… am domit 24 de ore intregi!

cam asta fu

nu vreau sa zic nimic inteligent

doar sa ma plang si sa imi zica oamenii: it’s ok, u’re a hero si jderu sa aprecieze chinul nostru si sa ne ierte aspectul lucrarii si sa ne dea un 9 daca nu un 10… 😀

atata vrem!

😀

inchei

maine incepe iar IADUL: examen cu chelcea-fiul iar tot de maine trebuie sa ne apucam de o cercetare absolut ingrozitoare pentru chelcea-tatal.

abia astept sa termin cu sesiunea. si cu tampenia de licenta care a ramas undeva, in pom, la al doilea capitol. nu stiu cum o sa o fac, nu stiu nici ce sa mai citesc pentru al teilea capitol pentru ca nu am teorie pt criminalitate in filme, ce sa mai zic de coruptie, iar banciu spera din tot sufletul sa nu mai trec pe la el sa il chinui cu intrebarile…’

viata de student e o imputiciune uneori 😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “cum am facut proiectul pt jderu (si alte alea)

  1. sa fie, sa fie, stimabile! dar pana acum nu prea se intrevede cine stie ce noroc 😐 tocmai am descoperit ca baza noastra de date nu se poate deschide in orice spss… asta in caz ca mai citeste careva priceput si se milostiveste de noi! 😀

Leave a Reply

