BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

oliver

3 Comments

tot vedeam colegi si oameni de prin redactie fataindu-se, agitandu-se si alte alea.

ba oana cu decupeaza-mi si mie, femeie, nush ce emisiune de pe la radio pt blog, alexandra vad ca scrie si ea un entry… si dau si io click pă Gugăl ca sa vad ce pana mea e asta?!

si ce a inteles io din toata cautarea mea:

– e o formatie care are muzici cu cuvinte inteligente

– ei ie relativ noi

– cred ca solistu e un nene care lucreaza pa la etaju 3 sau 2. :))

O melodie imi place si mie si e singura pe care am ascultat-o: niste ceva cu pitici. dar am tot timpu sa aflu mai multe. 😀

Question: pot sa fiu figuranta la voi in formatie? 😀

[cer scuze, da mi-e lene sa pun link-uri, da oamenii despre care vorbesc se stiu ei!]

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “oliver

  1. iti fac loc langa mine, in primul rand, la urmatorul concert. asta daca te porti frumos pana atunci, desigur.

  2. te primesc eu in primul rand la urmatorul concert, asta daca esti cuminte si papi tot pana atunci, desigur.

  3. astea sunt doua variante pentru: become my slave si poti sa vii la concert! 😀

Leave a Reply

