BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

Leave a comment

n-am mai scris de mult timp ceva in care sa nu ma plang! 😀 tind sa cred ca am devenit o nemultumita!

iar in ultimul timp sunt nemultumita si de chestii mai marunte:

– blana mea de la Little Big! este un monstru! desi costa o avere (150 ron, pentru necunoscatori – bine, e am luat-o de la reducere :D), este o porcarie! tind sa cred ca a mea are defect din fabricatie! like… locurile in care tre sa iti bagi degetele sunt prea mici! si daca si io am carnaciori de degete… atunci tuthankamon are caltabosi! apoi… pute! si nu e de la faptul ca nu am spalat-o (pe asta chiar am bagat-o in zeama cu detergent :D)… e de la fermoarul cretin (care, btw, se inchide in mod defectuos) care pute a medicament, frate! asa ca de fiecare data cand i zip and unzip incep sa duhnesc asa cum duhnea gura profei de desen din generala! apoi… blana asta pinde toate mizeriile din aer si de pe unde mai apuca! arat a maidanez puricos si plin de oo de capusE 😀

– blugii mei de la Motivi. Despite the fact ca au fost like cei mai scumpi blugi pe care i-am achizitioat vreodata, tin sa precizez ca, eliminand eicheta metalica cu numele “brand-ului”  (Care defapt s-a eliminat singrua, inca de la prima spalare), prind si ei mizerie si se destrama! deci sa mor daca inteleg! cei mai buni blugi ai mei costa in jur de 45 ron!

de ce… dar de ce astfel de achizitii relativ scumpe ma dezamagesc?! i’m waiting for an answer, God! 😀

cam atat! deocamdata!!!

simteam nevoia sa ma retadez un pic (da,da,acu fac dansul furiei)

AAAAA!!! si mai am o ceva de zis!

ia sa o parasc acum pe Cershe! (tunete si fulgere)

da, deci nerusinata de cershe a plecat ca o vita nenorocita in strainatati si, pe langa faptul ca nu a zis cand pleaca, cand vine (aflu de prin vecini) nici nu mi-a adus nimic! adica cum sa nu imi aduci nimic, fei?!?! o soarta de copac, o talpa de adidas! deci gata, cershe e stearsa de pe lista persoanelor favorite in momentul asta! acum! asa!

simt ca ma ia cu ameteala! repede! aduceti un scaun pana nu lesin!

[printesa cade pe jos, fara ca nimeni sa fi schitat vreun gest cum ca i-ar aduce scaunul 😀 printesa prafuita este palmuita si readusa la realitate cu o ciocolata :X:X:X ]

[cortina cade. publicul pleaca dezamagit]

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

