BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

cosy mornings

1 Comment

intre 8 juma si 9 juma e rai la munca…

redactia e goala, se poate respira, iar oamenii de la sport au mereu televizoru “setat” pe VH1… acum ascultam asta and it feels like holiday.

d-abia imi astept concediul! anul asta am planuit sa mai fugim si inafara tarii, ca prea am facut tururi de Romania! mmbine, am vrea sa mai mergem si pe la Cazane si POrtile de Fier (desi eu mor cand vad atata apa) si sa zicem ca as mai vrea o data prin Moldova nordica (:X) si prin Maramuressss …

dar calatoriile lui vlad si ale cuconetei ne-au inspirat… vreau sa vad si io, frate, cum e aia o mare limpede-limpede ca apa de rau! vreau hotel cu piscina lux si breakfast in stil bufet suedez, nu un ou – o felie de paine – cel mai mic ceai existent!

therefore am sa pun bani la ciorap! 😀 – nu cred ca o sa reusesc, dar numai faptul ca m-am gandit la economie e un pas inainte!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

One thought on “cosy mornings

  1. iti donez un ciorap de saftea daca vrei

Leave a Reply

