BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

dans de bivol

2 Comments

[via Cershe – nu dau link, ca ea nu mai scrie pa blog de ceva vreme]

pentru ca noi aveam a thing cu dansul lui Elaine si faza cu Stellllaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! … iata ca vine un dans (de data asta real) mai ceva ca ala de care ne hlizeam! este vorba de entertainer-ul Tom Jones care se dezlantuie pe o muzica proprie. 😀 eu nu il inteleg, cred ca era sezonul imperecherii 😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “dans de bivol

  1. da eu m-am uitat la prima jumatate cand l-am descoperit, si zic ce pana mea, ca nu are nimic dansu lu asta. nu am terminat de zis ca s-a dezlantuit =)))))

  2. =)) deci ieri ma hlizeam in cel mai mare hal la munci de se intreba lumea de ce rad de secs buomb? 😀 iepure/iapa electrocutat(a)! 😀

Leave a Reply

