BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

cersetoarea a primit un sac. pentru cersit

4 Comments

ziua cersetoarei a trecut si din cate am inteles io, Uamenii au suparat-o in diverse moduri. [nuuuu, nu ma simt cu musca pe caciuloaie]

asa ca i-am pregatit un dar.

i-am luat un sac ROSU ca focu/sa-i surada norocu‘, catifelat, care sa o ajute sa cerseasca cu stil. asta pentru ca am observat ca Giizas se imbogateste pe zi ce trece si banuiesc ca are sa ii dea o gramada de maruntis 😀 ramane sa o mai chem pe la mine, ca sa fie nevoita sa fie intampinata de maiestuosul Giizas cu eternul: “n-am marunt!” [da’ are!]

in sac am indesat o copie oligofrena a Domnului Peste, personaj pe care l-am iubit in copilarie si pe care i l-am furat ani la rand. mentionez ca Domnu Peste este cu adevarat un star, incat a aparut ca personaj principal in videoclipul lui Giizas (primul, dealtfel): “Scrumbia”.  Chiar imi doresc sa fi putut sa va ofer posibilitatea dea va minuna in fata unei astfel de creatii, dar din pacate acest videoclip a fost produs in editie limitata, si anume a ramas in calculatorul lui Giizas… in calculatorul vechi. deci se prea poate sa fi fost sters.

apoi in acelasi sac au mai incaput doo tricouri, dintre care il apreciez pe unul mai mult: zice pa iel asa: Lil sis pissed. mai aveau si cu lil sis terrorist (p-asta mi l-am dorit io, dar mai aveau unu singur, incompatibil cu slana de pe burta), unu cu lil sis psychobitch (pe doamna PhenoBD-medicament-undercover as vedea-o in tricoul asta, ca tot zice ea ca e evil si bitch si alte alea. numai ca tricoul e cam manelist pt gusturile ei. si ale mele) siiii… preferatul meu (si regret si acu ca nu l-am achizitionat) e cel cu lil sis SATANIST: o creatura verde dubioasa si prone to evil. 😀

acum sunt leftera 😀 dar nu conteaza asta, macar o data sa fiu draguta cu Cershe-Regina. 😀

ps: daca te prind ca cotcodacesti ceva, cau, cum ca o iubesc pe ceshe mai mult sau alte gelozii, TE VANEZ! ;;)

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

4 thoughts on “cersetoarea a primit un sac. pentru cersit

  1. deci ziua mea e pe 10 iulie

  2. si mi-ar trebui M, ca mi-a mai crescut circumferinta

  3. bree, multumeeeesc de cadOu. mi-am luat tricoul ala de iti place tie azi, si balerinii cu cap de mrt pe ei >:) muahahaha. l-am incadrat la cadourile cele mai marfa 😀

  4. ah, ce convnabil. 😀 si cand ma gandesc ca era cat pe ce sa nu il iau… 😀

Leave a Reply

