BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

petarzi

3 Comments

cand ma gandesc ca mi-am tinut gura atata timp ca sa nu ma mai ameninte moderatorii ca ma dau afara de pe minunatul, plin de cultura si genialul grup al modului meu mi se face rau.

acum minunatii posteaza tot felul de mesaje care mai de care mai dubioase, dintre care semnalez doua, care mi-au atras atentia in mod special. notam ca pe grup intra si profi. 😀

1. Salut!

Am si eu o rugaminte daca ma poate ajuta cineva.Am nevoie de o
lucrare de diploma sau master(gata facuta) pe o tema ce tine de
ecologie.In cazul in care cunoaste careva vreun student la ecologie
sau masterand, care e dispus sa o vanda, il rog sa ma contacteze pe
adresa de mail XXXXXXX@ yahoo.com . Mentionez ca este pentru un
student la Universitatea ,,XXX” din Targoviste.

Multumesc!

2. Postu’ asta e  mai smecher, e un poll:

Enter your vote today! A new poll has been created for the
XXXX_ XXXX group:

Eu ma gandesc sa ma tund scurt.
Credeti ca e o idee buna sa va schimbati (sa imi schimb)tunsoarea
inainte de sustinerea lucrarii de licenta?

o Da.Schimbarile sunt mereu apreciate.
o Nu.E posibil ca membrii comisiei sa nu mai recunoasca candidatul
o Nu ma gandesc la asta.Ma preocupa licenta momentan.Mai sunt doar 2 saptamani!!! !

Cata caterinca cocalareasca si petardata!

Si nu, posturile astea nu-s la misto. Ceea ce le face si mai triste 😀

 

 

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “petarzi

  1. as vrea sa mor:
    fantana?
    acceleratul de 14:00 de la mine din sat?
    soricioaica?

    😀

    Bine ai venit in blogosfera!

  2. domnule, dar ati ratat atatea alte raspunsuri, ceea ce face acest poll si mai dificil. daca as alege una dintre variantele de mai sus as face-o constransa! pentru o mai buna desfasurare a poll-ului, adaugati, va rog, varianta “altele (precizati – eventual cu detalii)”
    bine v-am gasit!
    linguseala: sunt fan al scrierilor dvs. 😀

  3. NOB esti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

