BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

o idee buna vine la pascut

5 Comments

Faza cu oxigenatul (si nu ma refer aci la decolorare :D) creierului functioneaza! DUpa 2 zile de chin si de stat in casa … in sfarsit, pentru a-mi pune capat insomniilor cumplite si a durerii infernale de spate am facut o scurta plimbare prin cartier (gie!), pe la 11 noaptea.

In care mi-au venit idei, frate! In care m-am panicat mai putin!

Cam asta cu treburile astea.

Did i mention ca it is time for a recess, una minunata, in care singura mea grija si singurul meu stres sa fie sa nu uit sa ma treesc la 11, ca ajung la 12 la munca?! :X sau cu ce haine sa imi umplu bagajul pt mare? Am mai zis oare ca iubesc marea si as sta o mie de ani acolo, facand nimic?! Even though pielea mea e cacacioasa rau si se distruge ireparabil si ireprosabil? Si chiar daca imi e frica de mor de apa adanca? Ca mi se face parul maciuca atunci cand e marea furioasa si arunca in mine cu valuri monstruoase, but that i’m still thee, waiting for the biggest one?! Si am mai zis ca as vrea ca anul asta sa stau degeaba, sa calatoresc, sa mai take English classes, ca se vede ca am ajuns raaauuuu (deci Pheno, ma iei, ma iei?! ;;) ), ca vreau sa incep sa fabric cercei si chestii, paint si sa sterg prafu de pe pen-padu-ul meu? Si ca vreau la sala? Si in parc? Si sa ma simt iar happy si fara griji?

Asta imi doresc acum! Iar intr-o luna… sper …ca dorinta mi se va implini.

Ce post patetic. Dar mai mult nu ma duce capul 😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

5 thoughts on “o idee buna vine la pascut

  1. te iau, cum nu? doar vezi ca I don’t come cheap.

  2. eu te sustin, cau. si cu cel putin unele dintre cEstii am sa si ajut, hehe ;;)

  3. Oraaaşul tee faace să nuuuu maai iuuubeşti, oraşuuul te faaace săă uiţi că trăieeeşti… cine nu-şi doreşte să stea cu %&/¤ pe plajă la soare şi să uite de tabele, texte şi deadline-uri. Mai ales la cum e acum prin Bhukale… Ai? Cine? Îţi doresc să ţi se împlinească visul.

  4. @Pheno: am sa iti scriu un cec in alb :))
    @Cau: ia taci, ca tu dispari mereu! 😀 daca te prind ca faci asa si in vaanta… TE OMOR ;;)
    @Ge: lasa, bre, ca vine concediul si pt tine! ;;) iti multumesc pt urare 😀

  5. nu accept cecuri, doar cash, ca n-am incredere in tine

Leave a Reply

