BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

se gata

3 Comments

bai frate, deci acum ce a mai ramas e sa ma marit si sa fac copii! 😀

mda, minunata perspectiva, dar nu mi se potriveste. 😀

am terminat facultatea. mai am o ultima saptamana (viitoarea) cand o sa sustin lucrarea. e teribil de scarry, numai cand ma gandesc ca o sa trebuiasca sa scot ceva inteligent pe gura (nu, nu un filosof) in fara somitatilor alora care o sa ma analizeze plictisite, din cap pana in picioare, considerandu-ma dubioasa, incercand sa se dumireasca uatdafac vreau sa le zic (si de ceeeeee?! – pentru ca sunt obligata, de aia! nu de dragul stiintei, nu de admiratia mea pt sociologie sau alte alea! ci pt ca ma obliga! asa ca sa ma scuteaasca cu “de ce ai ales tema asta?”)…

ma rog, lasam lamentarile astea pt mai tarziu 😀

acum vroiam sa zic (pe scurt) cum a fost ziua de 25.

ABSOLVIRE

ma trezesc de dimi ca sa stau 2 ore degeaba (in asteptarea cacaturilor de robe). alta o ora la coada (impropriu spus coada) ca sa le iau. am ras la festivitate de fetzele pe care le faceau unii profi in semn de respect pt Gaudeamus Igitur, de ventilatoarele mici ale altora :D, de noi, de altii. am facut poze si am asteptat balul.

na poza>

[nu mai ie poza]

BAL

dupa zile de cautat chestii, inclusiv incaltaminte pentru copitele mele nr. 41, am ajuns la cercu militar printre primii. desi intarziasem bine. a fost un dezastru. plictiseala. muzica nedansabila. oameni plictisiti. profi putini si nereprezentanti. varza. majoritatea a petrecut afara, fumand. “distractia” s-a spart pe la 3, cand am plecat in sfarsit acasa, suparata ca am pierdut doua zile (se pune si ziua de ieri, cand am dormit ca o scroafa) degeaba in loc sa citesc pt licenta. praf

mai na doua poze mai neclare, asa:

[nici aci nu mai ie poza]

si

[si nici aici]

si cam atat.

multumiti?

eu nu.

zi end.

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “se gata

  1. oh yea?! io am cautat sandalute pt copitutele mele 35, la copii, am gasit 35, imi erau mari, am cerut 34 si, repet, la COPII, n-aveau! aveau in schimb, LA COPII, 37, 38 si 39! ce dracu’ copii mutanti umbla printre noi?!? ah, felicitari, btw.

  2. eu am o fusta (Care mi-e un pic larga) de la copiii de 14 ani, so imagine! 😀 a, si niste sutiene, da asta nu inseamna neaparat ca sunt copiii mutanti ci ca unii mai au si lipsuri :))

  3. adica vrei sa zici ca e vina mea ca am copitute micute si delicate?!?! tu cu cine tii?!? pffff

Leave a Reply

