BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

vacanta breeee!!!!

4 Comments

mgata, sunt cu licenta luata. cu 10 ;;) dada, aprecierile sunt asteptate. 😀

de asemeni, mi-au venit cerceii de vacanta, de la junkoteque (gasiti in blogroll), cei OO OCHIURI :X si chestii.

dropie m-a cadorisit cu niste acrilice :X:X asa ca imediat ce imi curat barlogul de furnici si mizeria adunata din februarie incoace incep creatia. nu stiu ce, depinde ce imi iese. probabil nimic. dar le garantez prietenilor mei ca vor primi cu varf si indesat din cacaturile pe care le voi realiza (substituind astfel cadourile scumpe >:)  )

vacanta placuta!

maine imi caut sandale de happiness si chestii cu Biităls. Pentru ca merit. ;;)

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

4 thoughts on “vacanta breeee!!!!

  1. păi have fun, bre…

  2. @ametzit: domnule draga, deci sa stiti de la mine ca ieri incepusem sa scriu un blog cum ca eram suparata ca nu va mai pot vedea blogul si nici nu va pot contacta… cand a picat netul si bineinteles a ramas picat. i demand an explanation! ce se intamplaaaaaa>?!>!!>

  3. păi m-am retras pt. o vreme.
    când mă întorc dau de ştire

  4. sandaleee :(( rub it in, why dontcha?

Leave a Reply

