BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

lejer, de vara

5 Comments

urasc vara pentru cateva motive pe care le invoc ca (aproape) orice femela nemultumita de fizicul sau. 

iata ca, din nou, sunt la o pseudo-cura-de-slabire-care-mi-se-pare-ca-ar-face-minuni (dar care nu va face), frustrata ca i can’t really wear dresses pentru ca mi se pare ca piciUarele lui Hagi sunt mega feminine compared to mine, ca un costum de baie arata pe mine ca o piele care sta sa se rupa and so on.

si ca nu vrea nimeni sa mearga la sala cu mine: cau nu are cu ce, cershe e basinoasa as usual si are femeile ei cu care merge :D, mitzi ce sa caute la programe de printese supraponderale, alte prietene nu am (mmmbada, as putea sa o bag si pitikizda in calcul, dar ea prin definitie este scoaba) si asa mai departe!

asa ca o sa fac curat in camera si am sa imi instalez pe jos (pe langa viitorul meu atelier care pana acum sta, provizoriu, pe masa din bucatarie a lui mate) niste chestii da exersat ca nu mai merge asa!

mmmmcam asta pana acu… el zi frustration si toate cele

cele bune catre dumneavoastra zic! plecaciuni

PS: v-am zis ca porcovina de mitzi este la mamaia, cu o alta porcovina, pepi, intr-un mic concediu, in timp ce eu stau la mfx, servind patria?! si ca like nu o sa am concediu decat in august cand cred ca o sa fiu prea sictirita de orice ca sa ma mai bucur de el?! vreau din nou concediu de 3 luni! (daca merge afacerea noastra bine asa voi si face >:) )

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

5 thoughts on “lejer, de vara

  1. fai, mincinoaso (a se observa ca m-am enervat) ti-am zis ca nu am cand sa ma duc nu ca ma duc cu femeile mele. nu mai cauta scuze ca sa nu faci miscare. le-ai spus oamenilor ca ai bicileta pe care poti pedala dar ti-e lene???? nu le-ai spus! dai vina pe altii! na!

  2. @cershe: bre, da oamenii nu stiu ce cocina e la mine in camera! nici nu pot sa ajung la bicicleta asa ca taci. ce sa zic! eeee! 😀 (CE TI SE potriveste icon/ul – triunghiul nemultumit) 😀

  3. triunghiul MEU!

  4. nunununu, nu steluta tampa! vreai TRI-UN-GHIUL!!!

  5. bre, eu zic sa o ataci pe cershe si sa ii furi triunghiul. asa hotie nu poate exista! 😀

Leave a Reply

