BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

UPDATE: Domnu doctor

Leave a comment

Am promis detalii.

NA d-aci!

Ajung in cabinet. Nea doctoru (sotu’ ei, that is) imi zice ca nu crede ca ajunge nevasta-sa la 5, cand aveam programare.

– Da’ cand ajunge?

– Pai nu stiu, e complicat, e complicat.

[spume]

– (Scarsnind din dinti) Si cum facem?

Imi zice sa INCERC azi, la 16.

– Am munca!

– Atunci luni.

– Ma rog, luni (deja cu ideea in minte de a nu ma duce)

– La ce ora doriti?

– Pai cand e sigur ca vine dna doctor.

– Pai stiti, nu e sigur… nimic nu e sigur in zilele noastre… daca vreti bine, daca nu, nu. cu scuzele de rigoare, dar este complicat… este complicat….

Du-te-n pizda ma-tii cu tot cu nevasta-ta si cu cabinetul vostru de doi bani.

CUm pana mea, frate, sa faci programare cu doua zile inainte si cand ajungi acolo sa iti bage cacatu asta pe gat?!

Imi pare rau, ca de obicei, ca nu am fost in stare sa ii bat 😀 asta ar fi functionat, sper.

[sfarsit cu injuraturi]

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

