BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

printesa se pregateste de mare

2 Comments

urmează concediul pe care îl aştept de mai mult de un an (cred). 😀

şi în aşteptarea lui mi-am rău singură, uitându-mă prin colecţia de costume dezbrăcate de la Goldăn-point. Deci să se ştie că nu numai bărbaţii se ochiombesc la muieri, ci şi muierile se ochiombesc la muieri, din varii motive, mai mult sau mai puţin asemănătoare cu cele ale bărbaţilor.

Eu mă chiombesc la iele ca să mor de ciudă şi să mă oftic că iegzistă cutre mai preţioase decât mine şi cu mult mai secsoase (de parcă ar fi şi greu).

Deci na-vă, nehaliţilor! 😀

 

 

 

 

 

 

 

  

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “printesa se pregateste de mare

  1. ti-ai rau singura?

  2. auzi, io zic sa faci fonturile un picut mai mari, ca nici tu nu vezi sa le recitesti si sari peste cuvinte ca o caprita ce te afli.

Leave a Reply

