BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

weekend-urile la munca

1 Comment

Pe langa faptul ca URASC weekendurile NEPLATITE la munca, tin sa precizez ca este ceva deosebit in weekendurile in care se nimereste sa fiu eu de serviciu…

SI ANUME:

a) NUMAI eu stau pana la 17:30 cel devreme, pentru ca atunci se apuca corespondentii sa trimita cacatisurile pe care le-au realizat pe parcursul zilei… deci nimeni, absolut nimeni, nu mai sta atat! ceea ce ma face sa cred ori ca sunt eu mega retardata, ori am o placuta pe spate pe care scrie TAMPITA, ori atrag in mod inevitabil audio-urile, ori toate la un loc, pe cand coegele mele sunt niste minunate 😐

b) NUMAI eu TREBUIE sa o suport pe colega pisaloaga si nu neaparat inteligenta cu care pic in weekend. SI ca sa intelegeti gravitatea problemei, va propun sa treceti printr-o mica prezentare….

  • cand se plictiseste incepe cu intrebarile cretine gen:

…”Auzi, da tu ma urasti?”

La care, subtil, intreb: “Dar de ce?”

“Asa, ca mi-ar prinde foarte bine daca m-ai uri”

“MMMBine, atunci te urasc” – toate astea trebuie percepute prin prisma faptului ca nu ma uit nicio clipa la ea in timp ce imi pune intrebarile cretine

SAU

…(cand vine ora sumarului, evident cea mai naspa dintre toate):

“Te deranjez?”

“Cam.”

“SI ce vrei sa fac?”

“Sa nu ma mai deranjezi”

“SI cum fac sa nu te mai deranjez?”

SAU

…”De ce nu vorbesti cu mine?”

“AM treaba!”

“Ahaaaaa. Si  pot sa te ajut?”

“NU”

“SI atunci cum fac sa nu te ajut?” [aici crapam deja de nervi]

  • cand, la fel, se plictiseste, se ridica de pe scaun si pluteste ca o boare prin redactie; apoi aterizeaza FIX in spatele meu si zice cate un cacat (eu incerc sa o ignor, avand castile pr urechi, uneori ma prefac ca ascult ceva); daca nu raspund, ma trage de par; daca ma uit urat la ea zice un alt cacat: “Te deranjez?”
  • se poarta cu mine asa cum s-ar purta cu un copil retardat; what is more, se pisiceste aiurea si se prosteste, desi e femeie de peste 40 de ani
  • az, pentru ca ii era sa nu se incurce (desi facuse varza ceea ce trebuia sa faca) era in stare sa distruga ditamai produsul, omitand ceva destul de important; zice ca lasa, il trimite ora urmatoare. ma rog. cand i-am explicat ce si cum, a zis pe un ton glumet (dar SACAITOR) ca bine ca ma dau eu rotunda ca stiu de toate. ma rog
  • vorbeste de una singura. la fel, ca si cum ar vorbi cu un copil cretin

DECI mor.

NU mai vreau weekenduri cu ea, iar daca o sa mai am, sa fie DEPARTE de mine, cu un CALUS in gura (evental sedata, ca sa nici nu mormaie), cu mainile si picioarele legate (ca sa i se nege din prima sansele de a ajunge la mine) si gata.

Mda, deci femeia asta cred ca e ceea ce se cheama vampir de energie. prin tampenie. e incredibil, dar adevarat!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

One thought on “weekend-urile la munca

  1. mda, nu pot decat sa-ti impartasesc statusul meu de azi, for you to have and to hold and use effectively: Why don’t you slip into something more comfortable… like a coma.

Leave a Reply

