BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

pana si dentistu’ s-a ingrozit

Leave a comment

azi am purces, împreună cu Minodora (specimen dispărut de pe faţă pământului timp de câteva ere) la tanti-dentist a ei.

…care tanti mi-a făcut o programare joi.

…dar ca să nu mă trimită joi prea repede acasă, m-a înfipt în scaunul de tortură şi s-a chiombit la colţii mei. şi s-a îngreozit. căriuţă una, dar neinteresantă… însă a observat (cum să nu!) a doua pereche de dinţi care se ivea triumfătoare (aka tartru) şi m-a ameninţat că ar trebui să mă lucreze fără anestezie, ca să mă învăţ minte.

mdeci aţi aflat, i’ve got a big problem 😀 and it’s gonna fuckin hurt. 😀

Acum… ori a glumit… căci s-au chiombit şi Minodore (ce au terminat Stomatologia) şi mi-au zis că ar fi ginit tanti-dentist spaima de pe chipul meu şi a gândit că este timpul perfect ca să facă nişte mişto obosit.

Deci vă rog, ca să continuăm tradiţia, care vrea să se mai chiombească la dinţii mei, am hoărât să deshid muzeu şi să charge o vizionare de 30 de secunde cu 10 RON. 😀 deschis începând de mâine.

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

