BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

gore story about going to the dentist’s

6 Comments

 

ajung acolo. cu 10 minute intarziere, ca de obicei.

intru

buna ziua, buna ziua

treci pe scaun

si incepem

a fost asa: racait pe tabla cu unghii extra lungi, mestecat cuie, limba amortita, bale scurgandu-mi-se chiar si pe ceafa, alte bale cu sange tasnindu-i dentistei pe ochelari, lumina puternica in ochi, lacrimi de crispare scurgandu-mi-se pe fata, fardul mov intinzandu-mi-se pe obraji, disperarea de “cat o sa mai durezeeeeee?!?!” etc etc

a fost GORE, pure GORE.

am scuipat 3 pahare cu zeama d-a lor imbalosita cu sange, am clatit ce mi-a mai ramas din gura cu o solutie amara absolut infecta pe care o simt si acum…

apoi, cand am sperat ca in sfatsit, GATA, mi-a facut periajul professional, dupa care se uita mai bine si zice: “nu s-a dus de tot!” (se referea la tartru, that is). apoi ia din nou rascaitoarea aia si infige-mi-o in dinti si gingii!

deci se cer definitii:

  • aparatul cu ultrasunete: un carlig ascutit, o mica dalta infernala care scartaie si iti racaie dintii, de ajungi sa ai senzatia aia toata ziua si sa ti se faca pielea de gaina
  • periajul profesionist: e lux fata de ceea ce ti s-a facut inainte, dar nu e neaparat ultimul pas in tratamentul tau
  • banda dentara: un manunchi de ate dentare care abia iti incap printre dinti, si ăia vai mama lor dupa chin
  • solutia amara, scarboasa: solutie amara, scarboasa
  • aspiratorul de bale: NU, deci NU poate face fata cascadelor de bale pe care nici nu iti incipui ca le poti produce
  • şorţul protectie pentru bale si alte alea: aproape inutil, mai ales ca balele iti curg dupa ureche, pe spate, pe bluza, pe sub bluza

And in the end…. urasc tratamentele!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

6 thoughts on “gore story about going to the dentist’s

  1. mdap, cam dureros. da’ macar ai dintii albi acu’? n-ai zis nimic dA rezultat. mrr.

  2. paiiii… sunt ceva mai albi, daaaa. daaarrrrrr acum i cand see their shape! 😀 a, si nu pot manca nimic tare, sunt ca o babaciune: perfuzii cu piure de mere, va rog! :)) a, si am interdictie la lactate for a while, ceea ce e crunt, avand in vedere ca pe asta se baza meniul meu zilnic de la munca. puacs!

  3. pfaaa… am avut proasta inspiratie sa citesc experianta ta, mai ales ca saptamana viitoare am si eu programare la dentist. cred ca o sa fumez iarba inainte poate o sa fie fun cine stie?

  4. @Ge: bre, chill, le-am povestit tuturor si nimeni nu ma crede. la mine a fost dezastru cu piatra :D, la tine poate nu e asa naspa. zic si io. in orice caz, bafta, macar limba sa-ti ramana intacta :))

  5. :)) Mi-a placut faza cu limba, asa este… limba e mai importanta decat dintii

  6. ai cam speriat oamenii din blogosfera,mai incet cu jelitu’!
    acum ar trebui sa stai cu dintii ranjiti ca sunt albi si curati!AI INTARZIAT 10 MINUTEEEEEEEE?!zi mersi ca ai iesit vie….hahahahhahahahhah
    deci spalati-va pe dinti,cat mai aveti!

Leave a Reply

