BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

oh, just at the sight of it!

2 Comments

in disperarea cauzata de o cronica lipsa de bani (tipica pentru orice angajat mfx, dar parca de data asta m-a ros mai tare) si lovita de indatoririle sociale, inca de alaltaieri am purces in a crea.

mai pe scurt: vara-mea, the lost cause, m-a somat sa ma intalnesc cu ea de sf alex, weekend in care planuisem bine-mersi sa purced spre munti. ca sa nu o mai aman inca un an juma am zis: “biiiiineeeee, ne vedem.” (dang, nigga!)

asa ca ete, nu am bani, tre sa ii iau ceva, nu i-am luat nici de ziua ei, asa ca mi-am pus ustensilele la ascutit si lustruit si i-am creat, pe parcursul unei nopti albe, o caseta de biju’uri, o brataroaie, o brosa si un charm pt telefon. hand made, colorate, minunate si asa mai departe. recunosc, casetuta aia arata din plin lipsa de ore de olarit. noroc cu vospselurile si glitter/urile ce au mai fost salvate.

all in all, e un gift totally pretty, unicat si de astazi imi declar deschisa afacerea.

soooo… COMING UP…. cercei si brose, eventual phone charms, hand made, din lut, pictate si alte alea, nu neaparat profi (adica deloc). voi crea, voi face poze si asa mai departe. si da, vor fi relativ ieftine 😀

multumiti?

si pentru ca nu pot sa nu mentionez site-ul de care ma re-indragistesc de fiecare data cand il vizitez si care m-a inspirat enorm si pe a carui posesoare o admir enorm… iata, domnilor domni si doamnelor doamne: http://estera.org/ ! :X:X:X

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “oh, just at the sight of it!

  1. ITI DECLARI deschisa afacerea? da’ stiu ca esti nesimtita… 😐

Leave a Reply

