BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

niste happiness aruncat pe acolo

Leave a comment

ieri am fost cu adita la “mamma mia” filmul.

sincer, este unul dintre cele mai proaste filme vazute vreodata.

DAR! ne-am distrat copios, iar melodiile si dansurile le schitam cu spor. mie mi-a placut de pierce, dar adita s-a ingrozit cand i-a vazut parul de pe piept (deci semn de virilitate, pheh!) si burdihanul (deciare o varsta, ne scuzati). eu m-am ingrozit numai cand a deschis gura ca sa cante. 😀 mireasa e un punct forte, a princess-like, asa cum si-ar cam dori si subsemnata laşă si decazuta sa fie. iar ca preferat, recomand:

da, varianta asta, nu abba. mi se pare mai vie. 😀

iar sentimentul pe care il asortez melodiei e o usoara euforie! deci ma bucur ca si-a facut aparitia un personaj pe care l-am iubit in psudo-secret mult, mult de tot 😀 (daca s-ar putea spune asa ceva).

si ca sa nu se inteleaga gresit… deci NU! NU E NIMENI DE LA uărc. nu cap mare, mersi. nici ursu

happy happy joy joy!

plecaciuni minunate

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

