BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

why does it always rain on me?

2 Comments

povesteam despre un nene. am sa mai tot zic. e minunat, da. suntem amandoi niste minunati. aratam minunat, dansam minunat, el are pantofi minunati, rochia mea verde minunata se asorteaza cu ochii mei minunati. am mers mladios, vocea lui e minunata. 😀

si totusi oricat de minunat am fost obsedata de el in tineretea mea, ceva s-a fasait azi.

da, exact azi.

sunt unele chestii care ma fac sa il ador pe omul asta. sa ma gandesc constant la el. si unele chestii care ma sperie, pe care le urasc si care keep my temper.

si desi cred ca am ajuns intr-un moment la care as fi visat constant candva, demult, acum imi doresc doar sa get over it and go on with my life. oricum ar fi ea.

minunat.

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “why does it always rain on me?

  1. is it because your senzitivity? 🙂

  2. nu stiu ce sa zic. cert e ca e de cah. 🙂

Leave a Reply

